جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد از تعطیلی پروژه مصلای شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت‌الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد. وی گفت: در دولت آقای رئیسی اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است در دولت قبل تلاش می‌کردیم ارتباط با غرب را افزایش دهیم در این دولت بیشتر سرمایه گذاری روی ارتباط با کشورهایی است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76120
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

انتقاد از تعطیلی پروژه مصلای شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت‌الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

وی گفت: در دولت آقای رئیسی اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است در دولت قبل تلاش می‌کردیم ارتباط با غرب را افزایش دهیم در این دولت بیشتر سرمایه گذاری روی ارتباط با کشورهایی است که دشمن استکبار جهانی هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به دوتا نظام فکری در جهان گفت: اول نظام فکری حق و عدالت و دوم نظام فکری استکبار و مستبدین.

وی با بیان این که ارتباط دولت آقای رئیسی با دولت ونزوئلا چه دستاوردهای برای ما دارد؟ گفت: کشور ونزوئلا حیاط خلوت آمریکاست ذخیره نفت آن دو برابر ذخیره نفت ایران است اگر کشور ونزوئلا قدرتمند شود از قدرت جبهه استکبار کاسته می‌شود ارتباط تهران و ونزوئلا هم در حوزه سیاسی و هم اجتماعی و اقتصادی برای ما سودآور است.

حجت الاسلام افروغی اظهار کرد: طرح رئیس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی است که  می‌گوید بعد از دکترین مرگ هزاران جراحت یک چاقو به ایران، یک چاقو سوریه ، یک چاقو به حزب الله و.. ) چاقو های متعدد می‌زنیم تا خون از آن جاری شود و بی جان شود در طرح جدید حمله به سر اختاپوس است رئیس جمهور غاصب صهیونیستی ایران را به اختاپوس تشبیه کرده است طرح حمله به سر اختاپوس کمتر از یک سال بعد از طرح هزاران چاقو مطرح شده است.

وی تصریح کرد: هر ضربه ای که به ایران وارد شد چندین ضربه شدیدتر به پیکره دولت غاصب صهیونیستی وارد می‌شد با توجه به مسائلی که در فلسطین اشغالی اتفاق افتاده یک بحران در رژیم غاصب صهیونیستی اتفاق افتاده است.

۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستاهای باشت هزینه شد
دنبال کنید

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطرنشان ساخت: به دلیل دست برتر ایران در سامانه موشکی و پهپادی و ارتباط خوب ایران با کشورهای منطقه دولت جدید رژیم غاصب صهیونیستی زودتر دچار فروپاشی خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به مناسبت های هفته افزود: هفته جهاد کشاورزی را به همه  جهادگران عزیز تبریک عرض میکنم دولت فعلی در بحث کشاورزی ۷-۸ تا اقدام اساسی انجام داده است وابستگی یا عدم وابستگی در حوزه مواد غذایی از اسلحه و موشک مهم تر است.

حجت الاسلام افروغی همچنین گفت: امکانات اشتغال زایی در ممبی نیاز داریم ولی هنوز اقدامات خاصی در این زمینه نشده است.

وی با اشاره به پروژه مصلا گفت: پروژه مصلا متاسفانه چندین ماه تعطیل است و کسی هم پاسخگو نیست.

انتهای پیام/

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان خطبه های نماز جمعه شهرستان بهمئی افزود: در فضای مجازی بعضی از مسئولین وقتی وارد شهرستان می شوند مخفیانه با آنها جلسه برگزار نشود.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi