شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از ۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران طی 3 ماه

ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: میزان کشفیات قاچاق کالا در گچساران نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.  وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۹۵۵ هزار ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد که در همین مدت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

کشف بیش از ۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران طی 3 ماه

ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: میزان کشفیات قاچاق کالا در گچساران نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۹۵۵ هزار ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد که در همین مدت مشابه سال قبل میزان کشفیات ۳۶ میلیارد و ۴۷۸ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۵ ریال بوده است.

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه میزان کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۷۶ درصد افزایش داشته است. تصریح کرد: مبارزه با این پدیده شوم که لطمه بسیاری به چرخه اقتصاد تولیدات داخلی وارد می‌کند، از سوی پلیس ادامه دارد.

 خادمیان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد که در مدت مشابه سال گذشته ۳۷ دستگاه توقیف شده بود.

وی اضافه کرد: امسال در مدت زمان عنوان شده تاکنون ۱۱۵ نفر حامل کالای قاچاق در گچساران دستگیر و در به مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۰۳ نفر به مراجع قضایی معرفی شده است.

 فرماندهی انتظامی گچساران با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی دستگیری متهمان کالای قاچاق در این شهرستان خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده در این مدت زمان اعم از لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، دستگاه‌های صوتی تصویری و سایر کالاهای بدون هرگونه مجوز گمرکی بوده است.

انتهای پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi