جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: مسئولان نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم جدی باشند و کوتاهی نباید در انجام کار ایجاد شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75001
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه شورای اداری اردستان، اظهار داشت: در ارتباط با مسائل مردم در شهرستان اردستان هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد و در این روزها وضعیت عمومی بهداشت و سلامت بهتر از یکی دو سال گذشته است، همچنین فضای کار و تلاش جدی به قبل برگشته است.

وی افزود: مدیران محترم اگر در دوران کرونا خمودگی و ایستایی در امور آنها پیدا شده باید یک بازسازی انجام دهند و نسبت به مسائل و مشکلات مردم جدی باشند همچنین کوتاهی نباید در انجام کار ایجاد شود.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: اولویت ما در حال حاضر با مسائل فرهنگی است و همه مراکز فرهنگی باید در این راستا همکاری داشته باشند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: این روزها با حذف ارز ترجیحی جهاد کشاورزی مسائل مختلفی را بر دوش گرفته و امید می‌رود همه ادارات در این زمینه کمک کنند تا با عزم جدی مسائل پیرامون را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: بخاطر افزایش قیمت در خرید نهاده‌ها وزارت جهاد کشاورزی تسهیلاتی را پیش بینی کرده و همه مسئولان مربوطه باید در این خصوص با هم همکاری داشته باشند که اگر کم‌کاری انجام شود نتیجه خوبی نخواهد داشت.

نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد: در رابطه با مسائل مختلف شهرستان، آنچه اهمیت دارد این است که باید اولاً همه ادارات خودشان را در ارتباط با مسائل مردم موظف بدانند، کار را با احساس وظیفه انجام دهند و تا به نتیجه رساندن پیگیری کنند.

طباطبایی نژاد با اشاره به سفر دولت به استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک، تاکید کرد: در ارتباط با مسائل و مشکلات شهرستان با هیئت دولت مکاتبه‌هایی انجام داده ایم و امیدواریم که بهره کافی را ببریم.

هتل عباسی ۵۰ سال ۲۵۰ هزار تومان اجاره پرداخت کرده است
دنبال کنید

وی تصریح کرد: در برخی از کارهای شهر کوتاهی دیده می‌شود و برخی بودجه‌های گرفته شده به درستی صرف مسائل مربوطه نمی‌شود که این موضوع نباید دیگر تکرار شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi