جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات نیازمند هم افزایی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس،گفت: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74482
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

رفع مشکلات نیازمند هم افزایی است

 به گزارش   کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری در اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور در گرگان اظهار کرد: اجلاس ها باید بر مبنای نظام مسائل شوراها تشکیل شود و هر اجلاس به طور پلکانی حداکثر به یک الی دو مسئله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از احصای نظام‌ مسائل باید نشست مشترک با روسای استان های مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند ضروری است تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره‌گشایی مشهود باشد.

وی با بیان اینکه در استان‌ها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور مرتب و براساس تعیین محدوده زمانی برگزار شود، یادآور شد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه ماموریت های ما مشترک است باید با هدف هم‌افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.

منتظری با بیان اینکه بهتر است در این اجلاس‌ها  روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نیز دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، ممکن است این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواستار تدوین یک کتاب حاوی تجربه‌های تلخ و شیرین شوراها اعم از تجربه‌ها، آسیب‌ها، خلاقیت‌ها و غیره شد و تاکید کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهد کرد./

تکمیل پروژه چهارخطه شدن بروجن به خوزستان؛ اختصاص 2200 تن قیر به شهرداری های حوزه انتخابیه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi