شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه چهارخطه شدن بروجن به خوزستان؛ اختصاص 2200 تن قیر به شهرداری های حوزه انتخابیه

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: حدود ۲۲۰۰ تن قیر و آسفالت در این مدت اخیر برای شهرداری های حوزه انتخابیه اخذ شد  و تحویل شهرداری شد؛ همچنین حدود ۹۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات زیرساختی فاز یک و دو شهرک الهیه بروجن در نظر گرفته شد و در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106721
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

تکمیل پروژه چهارخطه شدن بروجن به خوزستان؛ اختصاص 2200 تن قیر به شهرداری های حوزه انتخابیه

امیرقلی جعفری بروجنی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در بخش زیرساخت های حوزه انتخابیه شبکه فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه کامل شده اند و تنها شهر سفیددشت مانده است که ماده ۲۳ آن اخذ شده و عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک شروع می شود.

وی افزود: با تلاش های انجام شده در حوزه راهسازی پروژه بروجن به شهرکرد به اتمام رسید و کمربندی بروجن نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است همچنین طرح جامع تفصیلی بروجن هم به اتمام رسید.

نماینده مردم بروجن در مجلس عنوان کرد: تمام شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه به شبکه مخابرات متصل شده اند و از این بابت هم هیچ نگرانی در حوزه انتخابیه وجود ندارد. پروژه چهارخطه شدن بروجن به خوزستان هم تکمیل و به بهره برداری رسید.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: حدود ۲۲۰۰ تن قیر و آسفالت در این مدت اخیر برای شهرداری های حوزه انتخابیه اخذ شد  و تحویل شهرداری گردید؛ همچنین حدود ۹۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات زیرساختی فاز یک و دو شهرک الهیه بروجن در نظر گرفته شد و در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

جعفری بروجنی بیان کرد: حدود ۲۵ کیلومتر هم جاده روستایی آسفالت شد و تمام ورودی ها و خروجی های شهرستان بروجن هم چهارخطه شدند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi