شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات آسفالت معابر 27 روستای باشت

محمدمراد راغ پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی باشت آغاز و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید. وی بیان کرد: افزون بر ۵۵۰ تن قیر رایگان به آسفالت معابر مناطق روستایی باشت اختصاص یافته است. رئیس بنیاد مسکن گچساران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73995
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

آغاز عملیات آسفالت معابر 27 روستای باشت

محمدمراد راغ پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی باشت آغاز و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی بیان کرد: افزون بر ۵۵۰ تن قیر رایگان به آسفالت معابر مناطق روستایی باشت اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران و باشت تصریح کرد: با این میزان قیر معابر بیش از ۲۷ روستا در باشت آسفالت خواهد شد، برخی از این روستاها شامل پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، ده کهنه، کلگه امیر شیخی، ده بزرگ، گوهر گان است. 

راغ پور با اشاره به اینکه ارزش ریالی آسفالت معابر روستاها در دست اجرا بیش از ۲۰۰ میلیارد است، عنوان کرد: معابر ۵۰ درصد از روستاهای باشت نیاز به زیر سازی و آسفالت دارد.

وی گفت: افزون بر ۴۰ هزار متر مربع از معابر ۱۴ روستایی باشت در سال گذشته بازگشایی شد و این روستاها شامل پزین ، چهار راه گشین، ده کهنه، کوشک ظفری، دلی رباط، گزنگان، چشمه دره و ده بزرگ است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران و باشت با اشاره به اینکه این اقدام با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال انجام شد، خاطرنشان کرد: تا کنون طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت اجرا شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi