شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات لازم جهت تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا لردگان تخصیص داده شود

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: اعتبارات لازم به منظور تکمیل پانسیون پزشکان و کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدا لردگان باید تخصیص داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73501
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

اعتبارات لازم جهت تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا لردگان تخصیص داده شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین بامیری اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن پیشرفته با کیفیت ۳۲ اسلایس به مجموعه تجهیزات بخش تصویر برداری بیمارستان شهدا لردگان اضافه شد.

وی با تاکید بر طرح توسعه بیمارستان شهدا لردگان، عنوان کرد: توسعه اتاق عمل و بخش‌های ویژه و روانپزشکی این بیمارستان ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با اشاره به محرومیت این دو شهرستان، تصریح کرد: پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل باید با توجه به محرومیت منطقه پرداخت شود تا این مهم مشوقی برای ایجاد انگیزه در راستای ماندگاری پزشکان متخصص در این شهرستان شود.

بامیری با بیان اینکه اعتبارات لازم به منظور تکمیل پانسیون پزشکان و کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدا لردگان باید تخصیص داده شود، گفت: این بیمارستان با کمبود نیرو در بخش اداری و درمانی مواجه است که باید جذب نیروهای پیشرو در دستور کار قرار گیرد.

بامیری دستگاه آنژیوگرافی و دستگاه دیالیز را از دیگر نیازهای این بیمارستان دانست و مطرح کرد: با توجه به فرسودگی زیر ساخت‌های تأسیسات بیمارستان و نیاز بالای این شهرستان به آمبولانس باید اعتبارات لازم در راستای تعمیرات تأسیسات و تهیه دو دستگاه آمبولانس تخصیص داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi