شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهضت راه روستایی در خراسان شمالی طی سال جاری/ لزوم ایجاد مجتمع آب‌رسانی در گیفان

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر پروژه‌های راه در دهستان گیفان دارای پیمانکار هستند و به دنبال اتمام نهضت راه در استان طی سال جاری هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

نهضت راه روستایی در خراسان شمالی طی سال جاری/ لزوم ایجاد مجتمع آب‌رسانی در گیفان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی در دیدار با دهیار، اعضای شورا و معتمدین دهستان گیفان با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع آب‌رسانی گیفان بسیار مورد اهمیت است، اظهار کرد: اگر این مجتمع ایجاد شود، مشکل کمبود آب‌ِ بسیاری از روستاها و حتی شهرها حل می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اعتبارات عمده اعتبار راه را به روستاهای فاقد راه و از جمله گیفان اختصاص یافت ، افزود: اکثر پروژه‌های راه در دهستان گیفان دارای پیمانکار هستند و به دنبال اتمام نهضت راه در استان طی سال جاری هستیم.

وحیدی با اشاره به اینکه طرح‌های گردشگری برای مردم منفعت بسیاری دارد، اظهار کرد: اداره اوقاف طرح گردشگری ایوب را باید به صورت مستقل یا مشارکتی در سفر رئیس جمهور به استان متعهد شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ارتقاء بخش یا دهستان در تقسیمات کشوری موجب ارتقاء شاخص‌های کشوری منطقه می‌شود و باید به این مورد توجه ویژه داشته باشیم این موضوع بر مبنای کار کارشناسی وزارت کشور و رضایت مردم ممکن خواهد بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi