جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزودن ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار به مجموع بودجه سال ۱۴۰۱ استان اردبیل/ هماهنگی بین بخشی در سرعین نیازمند توجه بیشتر است

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در جلسه شورای اداری سرعین از افزودن ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار به مجموع بودجه سال ۱۴۰۱ استان اردبیل خبر داد و گفت: هماهنگی بین بخشی در سرعین نیازمند توجه بیشتر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72758
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

افزودن ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار به مجموع بودجه سال ۱۴۰۱ استان اردبیل/ هماهنگی بین بخشی در سرعین نیازمند توجه بیشتر است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست که امام جمعه سرعین، فرماندار سرعین و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان نیز حضور داشتند، مصوبات بازدیدهای میدانی از ۲۶ روستای واقع در بخش‌های مرکزی و ایردموسی شهرستان سرعین در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

وی در این جلسه پس از دریافت گزارش عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و تطبیق آن با مصوبات بازدیدهای سال گذشته از یک به یک روستاهای شهرستان سرعین، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته، موارد لازم در ارتباط با برخی نواقص و کم‌کاری ها را هم به مسؤولان مربوطه گوشزد کرد و تعیین تکلیف آن را تا زمان مشخص، خواستار شد.

بدری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ سهم استان اردبیل از محل تجهیز و نوسازی مدارس صرفا ۶ میلیارد تومان بود و بعد از پیگیری‌هایی که داشتیم حدود ۳ میلیارد اعتبار دیگر نیز به این مبلغ اضافه شد، افزود: هماهنگی بین بخشی در شهرستان سرعین بیش از گذشته نیاز به توجه دارد و با ایجاد فرصت‌های بودجه‌ای مدیران بایستی مسؤولانه در تحقق اعتبارات تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه امسال در مجلس حدود ۳۴۰ میلیارد تومان به اعتبارات کلی استان اضافه کرده‌ایم تا پروژه‌های مهم و در اولویت عمرانی در اقصی نقاط استان با سرعت بیشتری عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: راه ارجستان که از مطالبات دیرینه اهالی شریف شهرستان سرعین است، باید امسال از محل اعتبارات نقاط حادثه‌خیز به سرانجام برسد.

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده غرب استان مازندران
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس با قدردانی از تدابیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ارتباط با تبدیل اکثریت سیم های انتقال برق روستایی سرعین به کابل خودنگهدار، گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار خود برای امورات مختلف شهر سرعین و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای شهر ایردموسی اختصاص داده‌ام./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi