شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبری خوش برای یاسوجی‌ها/220 میلیارد اعتبار برای رفع مشکل آب مرکز استان

به گزارش کرونا از یاسوج، یکی از معضلات و مشکلات بزرگ در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شکستگی بر اثر فرسودگی شبکه آب این شهر بوده که همواره موجب بروز مشکلاتی برای مردم در نقاط مختلف شهر شده است. طبق آن چه که مسئولان آب و فاضلاب تاکنون عنوان کرده‌‌اند شکستگی لوله‌ها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72068
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

خبری خوش برای یاسوجی‌ها/220 میلیارد اعتبار برای رفع مشکل آب مرکز استان

به گزارش کرونا از یاسوج، یکی از معضلات و مشکلات بزرگ در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شکستگی بر اثر فرسودگی شبکه آب این شهر بوده که همواره موجب بروز مشکلاتی برای مردم در نقاط مختلف شهر شده است.

طبق آن چه که مسئولان آب و فاضلاب تاکنون عنوان کرده‌‌اند شکستگی لوله‌ها و شبکه به دو دلیل یکی عمر بالای شبکه آب در این شهر و دیگری بر اثر اختلاف ارتفاع بسیار زیاد شبکه آب در این شهر است که موجب شکستگی همیشگی شبکه می‌شود.

همین امر موجب شده تا در فصولی از سال به خصوص فصل گرم و تابستان مردم شهر یاسوج به دلیل شکستگی‌ها از نبود و کمبود آب در عذاب باشند.

اما در همین خصوص کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار خبری بسیار خوب به مردم شهر یاسوج داد و گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه شهر جامع یاسوج اختصاص داده شد و پیمانکار مشخص شده و کار در حال انجام است.

وی گفت: در طرح جامع شهر یاسوج از سرآب تاوه تا بلهزار و مادوان دیده شده و با این اعتبارات خوب شاهد رفع مشکلات شبکه آب در مرکز استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi