شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان وزارت بهداشت برای تبدیل موسسه سلامت خاش به دانشکده اقدام عاجل کنند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: انتظار می رود که مسئولان وزارت بهداشت برای تبدیل موسسه سلامت خاش به دانشکده اقدام عاجل کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

مسئولان وزارت بهداشت برای تبدیل موسسه سلامت خاش به دانشکده اقدام عاجل کنند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مکرر پیگیری هایی برای حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه انجام داده ام و علی رغم وعده های مقامات وزارت بهداشت مبنی بر حل موضوعات سلامت اما اتفاق خاصی نیفتاده است لذا متذکر می شوم مسوئلان بهداشتی باید سریعا به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: مقرر شده بود موسسه سلامت خاش به دانشکده تبدیل شود و در حقیقت باید گفته شود همه کارهای اداری آن نیز انجام شد اما وزارت بهداشت نسبت به انجام این اقدام تعلل می کند که بایستی دستورات لازم در این رابطه داده شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: انتظار می رود که مسئولان وزارت بهداشت برای تبدیل موسسه سلامت خاش به دانشکده اقدام عاجل کنند چرا که هم از لحاظ کیفی و از لحاظ کمیت بسیار مطلوب بوده و می تواند در تحول حوزه انتخابیه در ابعاد مختلف تاثیر گذار باشد.

حسین زهی اظهار کرد: در دولت گذشته قول هایی برای احداث بیمارستان خاش داده شد و علی رغم اینکه زمین آن تهیه شده و همچنین کارهای اداری آن هم صورت پذیرفته اما متاسفانه هیچ اعتباری در این دولت هم برای ساخت آن اختصاص داده نشد لذا انتظار داریم که مقامات وزارت بهداشت در حل مشکلات بهداشت و درمان عزم جدی داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi