شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید بیش از ۳۳۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کهگیلویه و بویراحمد

سعید طالبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به استقبال خوب مسافران و گردشگران از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان روز گذشته ۳۳۳ هزار و ۱۶۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند. سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71127
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

بازدید بیش از ۳۳۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی  کهگیلویه و بویراحمد

سعید طالبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به استقبال خوب مسافران و گردشگران از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان روز گذشته ۳۳۳ هزار و ۱۶۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی این مدت هم ۱۵۹ هزار و ۲۵۲ نفر در استان اقامت داشتند.

وی با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از واحدهای بوم‌گردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه آمار و نظارت بر تأسیسات گردشگری، پذیرش گردشگران نوروزی در واحدهای بوم‌گردی مناطق روستایی و عشایری استان روند افزایشی نسبت به سایر مکان‌های اقامتی استان داشته است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقدام نویدبخش توسعه صنعت گردشگری همراه با اشتغال‌زایی برای جوامع روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

طالبی پور افزود: در حال حاضر اقامتگاه‌های بوم‌گردی و طبیعت‌گردی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی برای مسافران و گردشگران محسوب می‌شود و این ظرفیت در استان کهگیلویه و بویراحمد با کمک انواع جاذبه‌ها طبیعی و تاریخی و تنوع اقلیمی و فرهنگی بی‌نظیر است،ضمن اینکه در استان حدود ۸ واحد بوم‌گردی آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi