دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توقف ۱۵ ساعته خودروها در محور شمال/ راه‌اندازی گشت پلیس در مازندران

به گزارش کرونا از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت همکاری رسانه‌ها با پلیس، اظهار کرد: پلیس در همه زمینه‌ها نیاز به همکاری با رسانه‌ها دارد و رسانه‌ها می‌توانند کمک کنند. وی با تشکر از تلاش‌های همه اصحاب رسانه، افزود: رسانه‌ها خیلی می‌تواند تاثیرگذار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71022
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

توقف  ۱۵ ساعته خودروها در محور شمال/ راه‌اندازی گشت پلیس در مازندران

به گزارش کرونا از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت همکاری رسانه‌ها با پلیس، اظهار کرد: پلیس در همه زمینه‌ها نیاز به همکاری با رسانه‌ها دارد و رسانه‌ها می‌توانند کمک کنند.

وی با تشکر از تلاش‌های همه اصحاب رسانه، افزود: رسانه‌ها خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد و با پیگیری مطالبات اجتماعی در حل آن می‌توانند اثرگذار باشد و همین موضوع نیز در نشست خبری سال گذشته نیز مطرح شد وقتی موارد و مشکلات منعکس می‌شود این انعکاس رسانه‌ها باعث ورود مسؤولان شده و بخشی از مشکلات مردم را برطرف می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد:  الان خواسته ما مطالبه‌گری مسائل و مشکلات استان مازندران است که واقعا باید مطالبه‌گری شود تا آنچه که در توان دارند بتوانند در راستای حل مشکلات گام بردارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در محورهای شمال شاهد مشکلات بسیاری بودیم ما خودرو‌یی داشتیم که ۱۰ تا ۱۵ ساعت در محورها توقف داشت، تصریح کرد:  اینها مشکلاتی است که وجود دارد که بخشی توسط ما قابل حل نیست؛ اینکه تعطیلات اعلام می‌شود و استان با موج مسافران مواجه می‌شود از قبل باید برنامه‌ریزی شود تا با سازماندهی، مدیریت صورت گیرد.

میرزایی ادامه داد: طی این مدت تماس‌های مکرری مبنی بر توقف چندین ساعته در محورهای شمال داشتیم که بعد از پیگیری می‌دیدیم مشکل از ناحیه ما نبود و باید در سطح ملی حل می‌شد که در این زمینه ورود رسانه‌ها اثرگذار خواهد بود که باید با مطالبه‌گری به نتیجه رساند.

روزگار ناخوش یک واحد تولید ماکارونی در یاسوج/ وقتی مسوولان استانی همکاری نمی‌کنند
دنبال کنید

وی با اعلام اینکه ارتباط خوب فرماندهی انتظامی با رسانه‌ها در اثرگذاری ماموریت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهتر خود را نشان داده است، بیان کرد: هفته نیروی انتظامی امسال به‌واسطه مراسم‌ها چند روزی به عقب افتاد که برای هر روز، روز شمار تعریف شده که در راستای روز شمار برنامه‌های وسیعی توسط همکاران در سطح استان مازندران در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، اضافه کرد: یکی از کارهای سنگین و فشرده در سطح استان معضل ترافیک درون شهری و برون شهری است که کار ما را سخت کرده در این بخش برخی همکاری خوبی داشتند تجلیل می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه جشنواره تجلیل از روسای کلانتری و پاسگاه‌های نمونه استان  به‌صورت ویدئوکنفرانسی در سطح کشور است، افزود: تلاش‌مان این است که برای سهولت حل امور مردم کارها را با سمت هوشمندسازی سوق دهیم که بخشی از کارها در جهت هوشمندسازی پلیس در حال اجرا است.

توقف ۱۵ ساعته خودروها در محور شمال/ راه‌اندازی گشت پلیس در مازندران 3

میرزایی با اشاره به اینکه نشست مشترک با دهیاران و شوراهای اسلامی به‌صورت کشوری خواهیم داشت، گفت: جلسه پرسش و پاسخ برای پرسنل و تجلیل از ورزشکاران نمونه نیروی انتظامی در برنامه صبحگاهی خواهیم داشت که در این زمینه توفیقات خوبی داشتیم.

وی به افتتاح طرح‌های عمرانی از طریق ویدئو کنفرانسی به‌صورت همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و یادآور شد:  افتتاح کلانتری ۱۱ چالوس، جایگاه سوخت قائمشهر و پاسگاه بیشه‌کلا بهشهر همزمان با سراسر کشور داریم.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه پلیس فتا توفیقات خوبی داشت، اظهار کرد: تلاش پلیس در بحث هوشمندسازی پلیس بوده که در بخش‌های مختلف کارهای مختلفی درحال انجام است که یکی از نمونه‌ها رسیدگی به پرونده‌ها در کلانتری‌ها از طریق سیستم است که به‌صورت پایلوت شروع شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم در تمام کلانتری‌ها اجرا کنیم.

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت بسیجی تیپ ۴۸ فتح در منطقه شمالغرب
دنبال کنید

این مسؤول ادامه داد:  بخش‌هایی از ارجاعات قضایی ازطریق سیستم در حال انجام می‌شود که از قبل نبود همه این اقدامات در راستای پلیس هوشمند برای تسریع در کار مردم است که به‌صورت هدفمند در حال پیگیری است.

میرزایی تصریح کرد: در بحث برخی جرایم از جمله موضوع سرقت عوامل مختلفی زنجیروار نقش دارند که در این زمینه پلیس با  راه‌اندازی گشت، احضار مجرمان و سایر در حال پیگیری مسائل است.

وی یادآور شد:  در بحث موادمخدر و اعتیاد آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به مضرات موادمخدر برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است که در این راستا برنامه‌های مختلف فرهنگی در حال اجرا است و در برنامه شاد جنبه آموزشی پربیننده‌ترین برنامه بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در پیشگیری نیاز به راهنمایی و هدایت افراد صاحب‌نظر داریم که در این زمینه اتاق فکری تشکیل دادیم تا اثرگذاری کارهای پلیس خود را نشان دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi