دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعال سازی گمرکات چوئیده و اروند کنار منجر به ایجاد اشتغال می شود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پیگیری هایی انجام شد تا گمرکات چوئیده و اروند کنار فعال شوند چرا که با این اتفاق اشتغال ایجاد می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70865
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

فعال سازی گمرکات چوئیده و اروند کنار منجر به ایجاد اشتغال می شود

سید مجتبی محفوظی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری های متعددی برای احیا نخیلات، تکمیل طرح آبیاری نخیلات، خرید تضمینی و حمایتی خرما از نخل دارن، پرداخت بیمه خسارت نخیلات و همچنین بحث پرداخت مبالغ خرما و اخذاسناد اراضی زراعی صورت گرفته است.

وی افزود: حمایت هایی از صیادان برای اخذ مجوزها، تامین سوخت و همچنین تکمیل ظزفیت های سایت پرورش آبزیان شهر چوئیده گام هایی برداشته شد و البته نتایج خوبی هم حاصل گردید.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: پیگیری هایی انجام شد تا گمرکات چوئیده و اروند کنار فعال شوند چرا که با این اتفاق اشتغال ایجاد می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در طول دوران نمایندگی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه انتخابیه اعم از را، کشاورزی، صنعت، ورزش و امثالهم به کار گرفتم و با یاری خداوند در ادامه راه نیز همت خود را همچون گذشته برای مرتفع کردن مشکلات مردم به کار می گیرم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi