شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش پای کار باشند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، مهم ترین رکن در پرورش نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی را آموزش و پرورش دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش پای کار باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70658
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تمام دستگاه‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، عبدالکریم جمیری در نشست با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: با وجود ظرفیت های عظیم و استعدادهای فراوان استان بوشهر در حوزه منابع و ثروت های خدادادی، بخش های مختلف استان از جمله آموزش و پرورش و قشر عظیم و خدوم فرهنگیان با مشکلات و کمبودهای جدی روبرو هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: مهم ترین رکن در پرورش نیروی انسانی ممتاز و متعهد تراز انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش است و برای کیفیت بخشی به این وظیفه مهم دستگاه تعلیم و تربیت، همه دستگاه ها و بخش های مرتبط باید پای کار باشند تا مشکلات پیش روی این مجموعه راهبردی برطرف شود.

وی افزود: با وجود تلاش های مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت فرهنگیان و تصویب قوانینی همچون رتبه بندی معلمان اما هنوز تا رسیدن به وضعیت ایده آل و درخور شأن فرهنگیان فاصله داریم.

جمیری خاطرنشان کرد: استان بوشهر با توجه به شرایط اقلیمی و پتانسیلی که در حوزه گردشگری دارد در مقاطعی از سال به عنوان مقصد و هدف مسافرت جامعه فرهنگیان تعیین می شود .

نماینده مردم بوشهر همچنین از وزیر آموزش و پرورش خواست که برای ارج نهادن به قشر عظیم و خدوم فرهنگیان و خانواده های ایشان اعتبار مناسبی برای تکمیل و تجهیز مراکز اقامتی و درمانی فرهنگیان استان در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi