شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارخانه آهن اسفنجی بختگان با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس گفت: در ابتدای سال آتی کارخانه آهن اسفنجی شهرستان بختگان با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

کارخانه آهن اسفنجی بختگان با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری های صورت گرفته است تا اینکه معادن بختگان به تعاونی دهیاران، تعاونی محلی روستای ده مورد، شرکت عمران و توسعه شهرستان واگذار شوند که چنین موضوعی نیز در مراحل نهایی قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش کردیم تا اینکه ۱۵ درصد از درآمد معادن برای توسعه زیرساخت های شهرستان بختگان اختصاص یابد و این نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس به اخذ مجوز برای راه اندازی صنعت فولاد در بختگان اشاره و عنوان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته مجوز کارخانه آهن اسفنجی یک میلیون تنی از زنجیره فولاد اخذ شد و شرکت مربوطه نیز با حضور سهامداران تشکیل گردید.

نماینده مردم بختگان، نی ریز و استهبان در مجلس افزود: عملیات اجرایی این پروژه به زودی شروع خواهد شد ضمنا میزان سرمایه گذاری این طرح در شهرستان بختگان بیش از ۴ هزار میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: این پروژه ابتدای سال آتی با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود در ضمن به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از هزار نفر مشغول به کار خواهند شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi