جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص قطعی ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح انتقال آب طالقان به آبیک

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تخصیص قطعی ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح انتقال آب طالقان به آبیک خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70532
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

تخصیص قطعی ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح انتقال آب طالقان به آبیک

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص قطعی ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام طرح انتقال آب طالقان به آبیک خبر داد.

براساس این گزارش؛این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص با تقدیر از اقدام دولت انقلابی در حوزه  آبرسانی به آبیک، گفت: خوشبختانه در روزهای پایانی سال توانستیم اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان را برای اتمام پروژه انتقال آب سد طالقان به آبیک جذب کنیم تا مراحل نهایی این پروژه با موفقیت انجام شود.

وی با اشاره به وقفه به وجود آمده در اجرای این پروژه و لزوم تزریق بودجه به آن، افزود: این پروژه از جمله طرح هایی بود که وزیر محترم نیرو در دولت مطرح کرد و مورد تأیید سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و امروز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت که به همین جهت از وزیر محترم نیرو و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران استانی که در این زمینه تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi