شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت نماینده اهواز در پی شهادت رزمنده مدافع حرم

نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس در پیامی شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، احسان کربلایی پور در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق را تسلیت گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70427
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیام تسلیت نماینده اهواز در پی شهادت رزمنده مدافع حرم

 به گزارش  خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 

  بسم‌الله الرحمن الرحیم 

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا  خبر شهادت رزمنده ی قهرمان و مجاهد خستگی ناپذیر، برادر عزیزم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور موجب تاثر وتالم گردید.  

این مدافع حریم حرم آل الله در ایام ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به دیدار یاران خود شتافت تا بار دیگر آرمان انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت برای خشکاندن ریشه رژیم غاصب صهیونیستی،تروریستان  و اربابان آمریکایی شان را بازخوانی شود و حرکت در مسیر عزت مندانه انقلاب و امنیت میهن عزیزمان با صلابت تر از پیش باشد.

  اینجانب با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب این عروج پر افتخار را محضر حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و مردم شهیدپرور خوزستان، به ویژه خانواده محترم شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان  علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

  مجتبی یوسفی  نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی/

جذب تجهیزات پزشکی برای بیمارستان های سقز و بانه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi