جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری ۳۲۴ نفر در طرح ارتقاء امنیت پلیس کهکیلویه و بویراحمد/بیش از ۳ هزار قبضه سلاح کشف شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در برنامه زنده شبکه استانی دنا در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با همکاری دستگاه قضایی براساس نیاز جامعه و مطالبه مردم از ۲۵ دی ماه آغاز و تاکنون ۳۷ مرحله در استان اجرا شد. فرمانده انتظامی کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

دستگیری ۳۲۴ نفر در طرح ارتقاء امنیت پلیس کهکیلویه و بویراحمد/بیش از ۳ هزار قبضه سلاح کشف شد

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی در برنامه زنده شبکه استانی دنا در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با همکاری دستگاه قضایی براساس نیاز جامعه و مطالبه مردم از ۲۵ دی ماه آغاز و تاکنون ۳۷ مرحله در استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۴ مرحله از این طرح در مرکز استان بوده، افزود: دستگیری ۳۲۴ نفر مجرم، توقیف ۳۶۵ دستگاه خودرو، پلمب ۷۵ واحد صنفی که مرتکب تخلف شدند و به دست آمدن ۳ هزار و ۴۰۰ قبضه سلاح سرد و ۱۱۷ قبضه سلاح گرم ماحصل اجرای این طرح در استان است که نظرسنجی‌ها رضایت مردم از این طرح را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده، افزود: نمی‌خواستیم اجرای طرح به یک منطقه محدود شود بلکه هدف این بود که مردم در سراسر استان این احساس امنیت را داشته باشند، طرح در هفته اول در شهرستان بویراحمد هر روز برگزار شد اما بعد از آن و در زمان‌های مختلف برگزار شد و سبب ارتقاء امنیت در استان شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حداقل تا پایان سال برگزار می‌شود،گفت: این طرح از سنوات گذشته در استان اجرا شده اما در این مرحله شکل و قالب جدیدی گرفت و حضور دستگاه قضایی موجب دلگرمی همکاران پلیس شد.

مصطفایی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: به واسطه مشارکت خوب مردم و همراهی و همکاری دستگاه‌های امنیتی،  کهگیلویه و بویراحمد از استان های امن کشور است و در بسیاری ارزیابی‌ها و شاخص‌ها جایگاه خوبی داریم.

افتتاح موکب شهدای کهگیلویه
دنبال کنید

وی بیان کرد: در فراوانی جرم سرقت رتبه ۲۶ کشور را داریم ، بسیاری از مواردی که جرم سرقت رخ می‌دهد ناشی از بی‌مبالاتی خود افراد است بیشترین سرقت هم قطعات و محتویات درون خودرو است که صاحبان خودروها را در جای خلوت و تاریک پارک می‌کنند و زمینه را برای سرقت افراد که اغلب معتادان هستند فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیج برای کاهش جرم سرقت به کمک دستگاه قضائی و پلیس می‌آید، ضمن اینکه نقش ریش سفیدان در ارتقاء امنیت اجتماعی خصوصا نزاع دسته جمعی قابل انگار نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان به لحاظ فراوانی جرم نزاع دسته جمعی رتبه ۳۲ کشور را دارد  و جایگاه استان در نرخ جرم نزاع ۲۵ کشور است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi