دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات روستاهای دیر، جم، کنگان و عسلویه

نماینده مردم جم، کنگان، دیر و عسلویه در مجلس گفت: پیگیری‌ها و رایزنی‌ها برای کم کردن مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه و تحقق توسعه پایدار در این روستاها صورت خواهد گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات روستاهای دیر، جم، کنگان و عسلویه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس، با حضور در روستای گردشگری بندر پرک شهرستان کنگان، با مسئولان و تعدادی از مردم این شهر دیدار و پیرامون مطالبات آن‌ها گفت‌وگو کرد.

وی  در مسجد امام حسن‌مجتبی(ع) این روستا پشتکار بالا و سخت‌کوشی زیاد را شاخصه بندرنشینان و اهالی پرک دانست و اظهار داشت: عدالت و رفع تبعیض از مهم‌ترین آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی بوده و لازم است همه مسئولان با خدمت صادقانه و خالصانه، در مسیر این آرمان ارزشمند، گام بردارند.

احمدی با اشاره به کوتاهی صنایع نفتی پیرامون این روستا در پارس‌جنوبی، افزود: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های نفتی تاکنون صددرصد تخصیص پیدا نکرده و ضروری است نفت به حوزه بهداشت‌ودرمان و سایر حوزه‌های مناطق پیرامونی توجه جدی‌تری داشته باشد.

نماینده مردم دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: پرک را علاوه بر همه پتانسیل‌هایی که دارد، قطب قرآنی منطقه است که باید توجه و حمایت ویژه‌ای به قرآن‌دوستان این روستا شود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: پیگیری‌ها و رایزنی‌ها برای کم کردن مشکلات این روستا و تحقق توسعه پایدار در این روستا صورت خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi