دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحقق خواسته مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در حوزه تأمین اجتماعی

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که با پیگیری مستمر و ویژه ، مراجعه و جلسات بسیار در سازمان تامین اجتماعی و کمیسیون بهداشت ، آنچه که خواسته مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در حوزه تأمین اجتماعی است، در مسیر تحقق قرارگرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68685
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تحقق خواسته مردم  شهرستان های قاینات و زیرکوه در حوزه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که با پیگیری مستمر و ویژه ، مراجعه و جلسات بسیار در سازمان تامین اجتماعی و کمیسیون بهداشت ، آنچه که خواسته مردم  شهرستان های قاینات و زیرکوه در حوزه تأمین اجتماعی است، در مسیر تحقق قرارگرفت .

وی افزود: دستور تاریخی و ارزشمند دکتر موسوی ریاست  سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تأمین اعتبار خرید زمین در جهت ارتقاء درمانگاه و افزایش زمان کار درمانگاه تا ساعت ٢٠ ، نشان از تعهد، سرشت پاک ، منش انقلابی و مدیریت جهادی ایشان أست.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اینجانب در کنار مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه ، قدردان عزیزانی هستم که نتیجه پیگیری های بنده را  برای مردم ملموس و مبارک نمودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi