دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری روند احداث و پیشرفت محور دوبانده زاهدان – بم

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از پیگیری روند احداث و پیشرفت محور دوبانده زاهدان – بم خبر داد و گفت: طول کلی مسیر ارتباطی زاهدان – بم در حوزه انتخابیه بنده ۱۸۶ کیلومتر است که تاکنون۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری روند احداث و پیشرفت محور دوبانده زاهدان – بم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح وکلنگ زنی پروژه های عمرانی اقتصادی بخش نصرت آباد زاهدان حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم بهمراه استاندار،فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور،مدیرکل راه و شهرسازی استان،فرماندار زاهدان و جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی به منظور دیدار با مردم و برنامه های دهه مبارک فجر در بخش نصرت آباد زاهدان حضور یافت.

وی در این خصوص گفت: محور دوبانده زاهدان بم درابتدای سفر به بخش نصرت آباد مورد بازدید و روند احداث و پیشرفت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت همچنین طول کلی مسیر ارتباطی زاهدان – بم در حوزه انتخابیه بنده ۱۸۶ کیلومتر است که تاکنون۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است  و درحال حاضر ۲۲ کیلومتراین مسیر در دست احداث و بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تا پایان سال‌جاری ۱۰ کیلومتر باند دوم  محور زاهدان بم آماده بهره برداری شود.

حسین زهی خاطرنشان کرد: همچنین کارخانه فرآوری مس گیتی مهر روشنا به بهره برداری رسید و کلنگ احداث کارخانه فرو الیاژ تفتان پالایش نصرت آباد به زمین زده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi