شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و جوانان شهرستان اهر را بیکاری و اشتغال عنوان کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67269
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

بیکاری جوانان تحصیل کرده، دغدغه اصلی مسئولان اهر

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده در جلسه شورای اداری اهر با اشاره به آمار افزایشی بیکاری در این شهرستان نسبت به سایر شهرهای استان اظهار کرد: یکی از علت‌های بیکاری جوانان آماده نبودن زیرساخت‌ها یا ضعیف بودن آنها است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی  در ادامه اهر را شهرستانی تاثیرگذار در سطح کشور و استان عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای گذشته‌ای روشن و پرافتخار است و باید آینده‌ی آن نیز پرافتخار باشد و این با وجود جوانان فرهیخته، نخبگان و تحصیل کردگان این منطقه مقدور خواهد شد.

محرم زاده گفت: در حال حاضر غیر از شهرستان‌ها در استان نیز مشکلاتی وجود دارد و اگر بخواهیم در شهرک صنعتی، سرمایه گذار جذب کنیم از نظر برق مشکل داریم و اقدامی از سوی وزیر در خصوص ایجاد پست برق در شهرک صنعتی اهر و بیلوردی انجام شده است که در صورت تحقق این امر و همکاری صمیمانه ادارات به دور از بروکراسی اداری و جذب سرمایه گذار مقدمات اشتغال جوانان منطقه فراهم می‌شود.

وی ضمن قدردانی از روند احداث بزرگراه «اهر-تبریز» و به زیر بار ترافیک رفتن این محور مواصلاتی، از مسئولان خواست در جذب سرمایه گذار تلاش کنند و باعث فرار سرمایه گذاران نشوند تا دغدغه اصلی مردم و مسئولان که اشتغال است برطرف شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، شهر را موجود زنده ذکر کرده و از شهردار جدید اهر خواست با برنامه‌ریزی و حرکت مناسب زمینه پویایی، توسعه‌ی متوازن شهر و ایجاد درآمد پایدار با کمک ظرفیت و پتانسیل موجود شهرداری اقدام کند.

اخذ امکانات پزشکی برای بندرلنگه و بستک و پارسیان/ احداث 3 اورژانس جاده ای برای حوزه انتخابیه
دنبال کنید

وی همچنین گفت: شهردار اهر باید در توسعه‌ی متوازن شهر به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشد و در تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری به جد توجه کند چراکه مردم، ولی نعمتان انقلاب می‌باشند و باید تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارهای تمام ادارات و ارگان‌ها شهرستان باشد.

محرم زاده افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و حل معیشت آنها از دغدغه‌های مسئولان ارشد کشوری بوده و لازم است رضایتمندی مردم در این خصوص فراهم شود.

وی گفت: نحوه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات و خواسته‌ها را حل کند چراکه این مردم در برابر تمام مشکلات، کاستی‌ها، جنگ‌ها و… ایستادگی کردند و امروز وظیفه‌ی مسئولان، حل مسائل و مشکلات مردم است که باید در فلسفه کاری تمام مسئولان اداری باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi