جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک‌ها پرداخت وام ازدواج جوانان در کهگیلویه و بویراحمد را تسهیل کنند

یاسوج – کرونا نیوز – معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سختگیری بانک ها در پرداخت وام ازدواج سبب گلایه برخی از مردم شده که می طلبد به روند پرداخت وام ازدواج به جوانان این استان سرعت داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

بانک‌ها پرداخت وام ازدواج جوانان در کهگیلویه و بویراحمد را تسهیل کنند

به گزارش کرونا نیوز ، سید جواد هاشمی روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان و ازدواج آن ها، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی در جامعه فراوان هستند و برای رفع آن ها نیاز به کار کارشناسی است و باید صحیح، اصولی و منطقی ورود شود.

وی افزود: از ظرفیت های روانشناسان در استان استفاده نمی شود و فرهنگ بهره گیری  از قابلیتهای علمی روانشناسان مغفول مانده است و نگاه خوبی مردم استان به این رویه ندارند.

معاون سیاسی ، امنیتی  و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در رابطه با مبحث خودکشی در روستاها و مناطق مختلف استان به ویژه بخش دیشموک اقدامات بسیار خوب پژوهشی و علمی صورت گرفته است.

امکانات خوابگاهی مانع ترک تحصیل دانش آموزان می شود

هاشمی ابراز داشت: برخی دانش آموزان در منطقه محروم دیشموک به خاطر نبود خوابگاه مجبور به ترک تحصیل می شدند و یا خانواده هایشان به خاطر دوری راه اجازه درس خواندن به آن ها  را نمی دادند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان خوابگاهی در حال احداث است و به زودی افتتاح می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی به بحث آسیب های موجود در حوزه جوانان باید بیشتر ورود کنند و نگرانی ها در حوزه افزایش آسیب های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود.

مبلغان دینی در مناطق روستایی بر حضورشان بیافزایند

وی بیان کرد: نیاز است مبلغان دینی در مناطق روستایی و آسیب پذیر استان حضور یابند و جاهایی که مردم با فرهنگ دینی آشنایی ندارند ان ها را آموزش دهند تا از میزان آسیب های اجتماعی کاسته شود.

ورزش قهرمانی گچساران نیازمند حمایت برای بازگشت به دوره طلایی
دنبال کنید

هاشمی ادامه داد: سرمایه های این مملکت جوانان هستند چنانچه صحیح تربیت شوند، در درخشش آینده کشور موفق خواهیم بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان تلاش شده حتی یک دانش آموز هم از تحصیل باز نماند و بستر برای رشد و تعالی همه نوجوانان و جوانان فراهم شود.

رسانه ها در طرح موضوعات اجتماعی حرفه ای عمل کنند

وی افزود: در ارتباط با موضوع رفع چالش های پیش روی جوانان باید علمی تر ورود کرد و حتی رسانه ها کار حرفه ای و دقیق انجام دهند تا استان زیر سئوال نرود.

هاشمی با اشاره به حواشی های اخیر خودسوزی فرزند شهید در یاسوج، عنوان کرد: انتظار می رود رسانه ها کمک کار مسئولان باشند و زمینه برای سوء استفاده معاندان فراهم نشود.

هیچگونه سختگیری در پرداخت وام های ازدواج وجود ندارد

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از جانب تمام بانک های استان گواهی می دهم هیچ سختگیری در استان بابت اعطای وام ازدواج به جوانان وجود ندارد.

بهنام فرح افزود: بخش عملکرد بانک های استان در پرداخت وام های ازدواجی ابلاغی به آن ها گویای این است که در پرداختی ها هیچگونه سختگیری نبوده است.

وی ابراز داشت: برخی مواقع در بحث تضامین مشکل وجود داشته که یک فرد ضامن زوج های زیادی بوده و خواهان عوض کردن ضامن بوده ایم.

فرح بخش عنوان کرد: حداکثر مساعدت در پرداخت تسهیلات انجام خواهد گرفت و چنانچه مورد خاصی هم باشد رفع خواهد شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi