چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

مدیرکل راهداری: تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ۲۱درصد کاهش یافت

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مرداد امسال با اجرای محدودیت در مبادی ورودی شهرهای این استان شاهد کاهش ۲۱ درصدی تردد خودرویی هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63322
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

محمدحسین نصیری‌راد شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۸ مرداد امسال ۴۵۵ هزار و ۶۳۶ وسیله نقلیه  از جاده های مواصلاتی استان عبور کرده اند که این تعداد در سال گذشته ۵۷۷ هزار و ۵۹۶ مورد بوده است.

وی افزود: متوسط تردد ساعتی از ۲۴ تا ۲۸ مرداد سال گذشته ۱۹۳ دستگاه بوده که آمار این بازه زمانی در سال جاری ۱۳۸ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۸ درصدی متوسط تردد ساعتی را شاهد بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با هماهنگی فرمانداران مسیر  بیش از ۶۰ نقطه تفرجگاهی و گردشگری و گلوگاه که پیش‌بینی می‌شد تجمع صورت گیرد در این استان بسته شده است.

نصیری‌راد عنوان کرد: کشیک‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های سبک و سنگین راهداری آماده هستندتا هر مکانی را  که ستاد کرونا اعلام کند نسبت به آن بستن آن اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: در پایانه‌های مسافربری  پذیرش مسافر در ناوگان سواری و اتوبوسی به صورت ۵۰ درصد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi