سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش ارتباطی برخوردارند

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحول و توسعه خدمات مخابرات در شهرها و به ویژه ها روستاهای دورافتاده در ۲ سال اخیر بی سابقه بوده به گونه ای که علاوه برگسترش خدمات مخابراتی، هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از پوشش ارتباطی برخوردارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62979
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش ارتباطی برخوردارند

سید محمدهادی امیری روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (کرونا نیوز) در یاسوج به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگار با تمام وجود و گذشتن از خود در راستای شفاف سازی در جامعه می کوشد و به عنوان یک مدیر از هر گونه نقد رسانه ها استقبال می کنم.

وی افزود: خبرنگار باید آزاد باشد تا بتواند جلو رانت خواری و فساد را بگیرد زیرا مردم و جامعه نیاز به شفاف سازی دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مبارزه با فساد و کانون های فساد است که خبرنگار رسالت مهمی در این زمینه دارد.

دورافتاده ترین روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی خارج شدند

امیری ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته برخی از شهرها و روستاهای استان که پیش از این در بن بست ارتباطی بودند از بن بست خارج شده اند و همچنان خدمات به مردم در سراسر استان و در دورافتاده ترین مناطق ادامه دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش اینترنت برخوردارند و بخش بسیاری از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تاکنون دور افتاده ترین روستاهای استان در مناطق دیشموک، زیلایی و جاهای دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل شده اند و حتی در برخی از این روستاها آماده کردن زیرساخت بسیار کار سختی بود.

۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت برخوردارند

امیری بیان کرد: در برنامه آتی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت برخوردار می شوند و خدمت دهی به روستاها سرلوحه کار این شرکت خواهد بود.

«خاک و مین» در جشنواره ققنوس حائز رتبه برتر شد
دنبال کنید

وی با اشاره به حمایت های بی دریغ استاندار، تاکید کرد: وی برای توسعه خدمات این شرکت در هر نقطه ای از استان پیگیری های لازم را داشتند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تاکنون زیان و عوارض جانبی دکل های مخابراتی در هیچ منبع علمی ثابت نشده است و بر این دکل ها توسط سازمان های مختلف پایش و نظارت صورت می گیرد.

شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد افزایش تعرفه نداشته است

امیری بیان کرد: حدود ۱۸ سال است که تعرفه های این شرکت افزایشی نداشته و می طلبد نخبگان جامعه به فکر این صنعت باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مولفه اشتغال و ایجاد فرصت ‏های شغلی برای دست‌یابی به رشد اقتصادی و تولید عاملی برای رسیدن به توسعه‌ پایدار است اما چنانچه صنعت مخابرات صدمه ببیند اشتغال کشور صدمه خواهد دید.

وی افزود: شرکت مخابرات نیاز به همراهی و حمایت دولت دارد و  همکاری و پیگیری های نمایندگان مجلس در این باره دلگرم کننده است.

امیری تاکید کرد: با حمایت نمایندگان و دولتمردان در دولت جدید از شرکت مخابرات می توان گام های بزرگتری نسبت به گذشته برداشت و خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه داد.

وی ادامه داد: در کشور و به تبع ان در کهگیلویه و بویراحمد پا به پای کشور های بزرگ صنعتی مخابرات پیشرو بوده و تکنولوژی ارتباطات توسعه یافته است.

شرکت مخابرات برای خدمات دهی آمادگی کامل دارد

 امیری تصریح کرد: شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای افزایش پهنای باند در تمامی نهاد های دولتی، خصوصی و برای کسبه دارد و به هر میزان که نیاز داشته باشند همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل مخابرات ایران بر تقویت زیرساخت های مخابراتی تاکید کرد
دنبال کنید

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این افزایش پهنای باند در هر نقطه ای از استان در شهرک های صنعتی، ادارات کل و موارد دیگر اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه فیبر نوری خانگی در برخی شهرستان های استان انجام گرفته و چنانچه در شهرستان کهگیلویه تعداد متقاضیان به حد نصاب برسد هر چه سریع تر اجرایی خواهد شد.

امیری عنوان کرد: این شرکت هیچ گونه عقب ماندگی در زمینه تجهیزات به روز برای خدمات دهی به مردم استان ندارد.

رییس خبرگزاری کرونا نیوز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خبرگزاری کرونا نیوز با سابقه حدود ۹۰ ساله به عنوان خبرگزاری رسمی کشور جزو قدیمی ترین رسانه های است.

بهنام احمدی افزود: اخبار، گزارش ها و تحلیل های این خبرگزاری در استان به طور لحظه ای به روز می شود و خبرنگاران آن در هر ساعتی از شبانه روز کار اطلاع رسانی را انجام می دهند. 

وی ادامه داد: رویکرد اصلی خبرگزاری کرونا نیوز در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد امید و نشاط در جامعه است تا جامعه ای سرزنده داشته باشیم.

احمدی تاکید کرد:  نقاط قوت و خدمات دولت، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی بیان می شود و از سوی دیگر چشم بر نقیصه ها و نارسایی ها نمی بندیم.

۹۸ درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پوشش ارتباطی برخوردارند

در خاتمه مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر روابط عمومی این شرکت از بخشهای مختلف کرونا نیوز مرکز یاسوج بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خبرگیری و انتشار اخبار و رویدادهای استان در این رسانه فراملی قرار گرفت .

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi