شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برش استانی سند مهندسی فرهنگی و اجتماعی این استان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ تهیه و تدوین می شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61537
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود 

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده کهگیلویه و  بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مباحث و موضوع های این سند با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات، آسیب ها و ناهنجاری های  اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به طور تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و  روستاها بررسی می شود. 

وی افزود: این سند پس از بررسی در کهگیلویه و بویراحمد برای تصمیم گیری نهایی و تعیین تکلیف به وزارت کشور ارسال می شود. 

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است که دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان  برای تهیه و تدوین این سند آمادگی داشته و همکاری کنند. 

حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: این سند چنان ارزش و اهمیتی دارد که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه متولیان امر در کهگیلویه و  بویراحمد برای تهیه و تدوین آن را می طلبد. 

وی ابراز داشت: تهیه و تدوین این سند یک ضرورت مهم برای نوآوری در بخش های فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است. 

حجت الاسلام میرمحمدی گفت: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با معضلات، آسیب ها و  ناهنجاری های اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلندمدت در بخش ‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اهمیت تهیه و تدوین  این سند را مضاعف کرده است. 

وی اظهار داشت: مسائل فرهنگی زیربنای توسعه دیگر امور در جامعه بوده و هرگونه هزینه در بخش فرهنگی بزرگترین سرمایه گذاری است. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi