دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

با هدایای تبلیغاتی نفیس، نوروزی سرشار از امید و شادی را میهمان قلب مخاطبان خود کنید

روزهای پایانی سالی را در پیش داریم که همه ما با بهار و نوروزی سرد و دلگیر غافلگیر شده بودیم. سرمای آن نه به واسطه دل بستن ننه سرما به عمو نوروز که طاقت دوری یکدیگر را نداشته باشند، بلکه به خاطر ویروسی بود عجیب و دوست نداشتنی که دنیای مان را بهم ریخته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58328
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

کرونا :

با هدایای تبلیغاتی نفیس، نوروزی سرشار از امید و شادی را میهمان قلب مخاطبان خود کنید

روزهای پایانی سالی را در پیش داریم که همه ما با بهار و نوروزی سرد و دلگیر غافلگیر شده بودیم. سرمای آن نه به واسطه دل بستن ننه سرما به عمو نوروز که طاقت دوری یکدیگر را نداشته باشند، بلکه به خاطر ویروسی بود عجیب و دوست نداشتنی که دنیای مان را بهم ریخته است. نوروزِ امسال هم همچنان این ویروس بر جانِ جهانمان چنگ انداخته و گویی قصد رها کردن آن را ندارد.

اما می توانیم نوروز ۱۴۰۰ را به گونه ای دیگر و گرم تر از همیشه رقم بزنیم. شاید همچنان نتوانیم در کنار هم باشیم و به رسم دیرینه ی نوروز یکدیگر را گرم در آغوش بفشاریم، شاید روزهایی خلوت و آرام از فروردین در پیش باشند، اما شور و شعف بهار را می توانیم در دل های یکدیگر زنده نگاه داریم. امید را به یکدیگر عیدی دهیم و در پیام های نوروزی مان تنها شوق باشد و شور و مستی بهارانه که رهسپار دل های عزیزان خود می کنیم.

یکی از قدرتمند ترین و صمیمانه ترین راه ها برای جاری ساختن شادی بر دل ها و نقش بستن لبخند بر لبان همراهان و مخاطبان شما هدایایی هستند که همچون گرمای دلپذیر آفتاب بهاری بر دل های منجمد آنها خواهند تابید و جوانه های امید بر جان و روح آنان هویدا خواهد شد. هدایای تبلیغاتی شما در واپسین روزهای سرد سال می تواند برای آنها نوید روزهای خوش را دهد.

با هدایای تبلیغاتی نفیس، نوروزی سرشار از امید و شادی را میهمان قلب مخاطبان خود کنید 4

هدایای تبلیغاتی نفیسی که همراهان شما را در آغوش خواهند کشید.

پیشکش هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزشمند به مخاطبان از جانب شما، در این روزها برای آنها مهر و صمیمیت و عشق خالصانه شما را اثبات خواهد کرد. هدایایی که از سوی شما میهمان ناخوانده نوروز آنها خواهند بود. گویی که شما شریک لحظات باشکوه بهاری آنها هستید.

  • هدایای تبلیغاتی که هنر ایرانی آن را آراسته باشند، همواره دلنشین و خواستنی بوده اند. اصلا هر چه از دل هنر ایرانی برآمده باشد گویی تسلی دهنده روح خواهد بود. آرامشی که در طرح و رنگ های ایرانی جای خوش کرده است، چنان جاذبه ای دارد که مخاطبان خود را مسحور و متحیر خواهد کرد. نوروزی که به واسطه باستانی بودنش و ذات نیک نهفته در روزهای آن، همراه با هدایایی که هنر ایرانی با آن آمیخته باشد، رایحه دل انگیز آریایی اش تسلی خاطر مردمانش خواهد بود.

آثار هنری زیبایی که حتی با آمیختن با زندگی های مدرن امروزی، نه تنها اصالت و شکوه و رسالت خود را از دست نخواهند داد، بلکه ترکیبی خلق خواهد شد بسیار دلفریب و شگفت انگیز.

هفت سین باشکوهی که بر روی سفره های خوش نقش و نگار ترمه و قلمکار آرام می گیرند، در کنار گلدان های میناکاری که گویی آسمان را میهمان سفره ی هفت سین شما کرده اند، همراه با بشقاب های الماس کاری زیبا که تلالو آنها دل های مخاطبان شما را نور خواهند بخشید، همگی هدایایی هستند که بهار و نوروز همراهان شما را در این روزهای توامان با رنج و خستگی، رنگ و جلایی خواهند داد دلنشین. و این لحظات را بر جان و دل آنها گرم تر و دلپذیرتر ثبت خواهند کرد.

آمریکا به‌سوی انزوا در اجماع سازی علیه ایران می‌رود؟
دنبال کنید

هنرمندان خوش ذوق و نیک ضمیر ایرانی هنرهای باشکوه خود همچون میناکاری ها و خاتم کاری ها را بر روی ساعت ها نیز ساعت های دیواری که با خوش ذوقی و نیک ضمیری هنرمندان ایرانی با میناکاری ها و هنر خاتم ایرانی توامان شده اند، آثاری خلق گشته اند که بر دیوارهای خانه های مخاطبان شما دلربایی خواهند کرد. این ساعت ها از هدایای تبلیغاتی باشکوهی هستند که در لحظه تحویل سال چشمان همراهان شما را به خود خیره خواهند کرد.

تابلوها و قاب های قلم زنی از دیگر افتخارات هنر ایرانی ست که ارزش و جلال آنها بر کسی پوشیده نیست. تابلوهایی مسین که آویختن آنها بر دیوار اتاق کار یا محل زندگی مخاطبان شما، بر ارزش و جبروت آن فضا خواهد افزود.

 

  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی ، از هدایای چشم نوازی هستند که با ترمه ایرانی و چرم سرخ خود، دل هر مخاطبی را خواهند ربود. این جعبه ها حتی به تنهایی، خود نیز احساسات خوشایند و نیکی به همراه دارند. اما آنگاه که آثار زیبای هنری ایرانی مانند میناها و الماس کاری ها در دل آن می نشینند، بسیار باشکوه تر خواهند شد.

همچنین همراه شدن این جعبه ها با فنجان هایی زیبا و نوشیدنی های خوش عطر و طعم ایرانی از آنها هدایایی خواهد ساخت فراموش نشدنی و دوست داشتنی. نوشیدنی هایی که در عصرهای فرح بخش بهار، آرام بخش لحظات همراهان شما خواهد بود. و این شما هستید که با تقدیم این هدایای تبلیغاتی زیبا، خالق این تجربه های سرشار از احساسات خوب و آرام برای آنها خواهید بود.

با هدایای تبلیغاتی نفیس، نوروزی سرشار از امید و شادی را میهمان قلب مخاطبان خود کنید 5

    • استند ها و ست هایی که به میز کار همراهان و مخاطبان شما چه در محل کار چه در منزل خود، زیبایی و نظم می بخشند از هدایای بسیار پرطرفدار و نفیسی می باشند که همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند. این استندها که با جای دادن یک گلدان زیبا و کوچک در کنار خود، عطر و حضور بهار را یادآور خواهند شد و امید را در دل ها زنده خواهند کرد.

    برخی از این ست ها و استندهای چوبی همراه با تقویم های مبتکرانه خود و جای قلم طراحی شده اند که حضور چوب در این هدایا خود بزرگترین و بهترین منبع آرامش می باشد.

    گاه نیز با ساعت های ظریف و زیبا و جایگاهی برای کاغذهای یادداشت همراه شده اند که بر زیبایی و کاربردی بودن آنها می افزاید.

    غافلگیر کردن کارمندان خود در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹ و یا نخستین روزهای کاری در سال ۱۴۰۰ با این استندها و ست های دلنشین و دوست داشتنی، به ویژه حضور گلدان های ملیح و آرام بخش، بر روی میزهای کار، آنها را نسبت به شما دلگرم تر خواهد کرد و تمام تلاش و تخصص خود را در جهت پیشبرد اهداف شما و کسب و کارتان خالصانه به کار خواهند گرفت.

    • این روزها زندگی ما با دنیای دیجیتال به طور عجیبی عجین شده است. و هر چه که مرتبط به این دنیا باشد برای مخاطبان شما حیرت انگیز و جذاب خواهد بود. از نفیس ترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی نوروزی برای همراهان و حامیان شما، ست هدایای دیجیتال می باشند.

    ست هایی شامل پاوربانک هایی با کیفیت خوب و در عین حال ظریف و زیبا، هدست ها و ایرپادهایی که در روزهای فرح بخش بهاری و در آرامش و سکون این روزها می تواند همراه خوبی برای مخاطبان شما در لحظات خلوت آنها باشد، اسپیکرهایی که در جمع های خانوادگی می تواند اعضای خانواده را برای تماشای یک فیلم و یا گوش سپردن به موسیقی در شب های فرح بخش بهاری به هم نزدیک کرده و سازنده لحظاتی دلنشین و خاطره انگیز برای آنها باشد، و همچنین فلش مموری هایی جذاب و کاربردی که همگی این هدایا دل همراهان و مخاطبان شما را بدست خواهند آورد.

    • لطافت و نرمی هدایای تبلیغاتی از جنس چرم چنان دلپذیر است که مخاطبان شما را برای لحظاتی هر چند کوتاه از سردی روزگار به دور خواهند کرد و بر قلب آنها گرما خواهند بخشید.

    هدایای تبلیغاتی چرم همیشه طرفداران و دوست داران خاص خود را داشته است. شما هم می توانید با انتخاب هدایایی از این جنس لبخند دلنشینی را بر لبان همراهان خود خلق کنید.

    این هدایای تبلیغاتی خواه کیف ها و کمربندهای چرم، خواه سررسیدی فوق العاده شیک و باکیفیت از این جنس در کنار روان نویسی نفیس و شیک می تواند بسیار دوست داشتنی و جذاب باشد.

    روان نویسی که می تواند حک کننده تمام خواسته های دل مخاطبان شما و برنامه ها و اهداف زندگی آنها بر دل کاغذ باشد، با جنس لطیف و نرمش و با کیفیت فوق العاده اش برازنده دستان مدیران و کارمندان شایسته شما خواهد بود.

    روزهای سختی در پیش است. باشد که در کنار هم بتوانیم بهاری سبز و سرشار از آرامش و زیبایی را تجربه کنیم. دل هایمان را به هم پیوند خواهیم زد و این روزها را پشت سر خواهیم گذاشت.

    حس هفتم در کنار شماست تا با هدایایی از جنس مهر و عشق و قدرشناسی، دستان همراهان خود را هرچه گرم تر بفشارید و قلب های آنها را لمس کنید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi