جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر

نشست صمیمی رئیس دادگستری شهرستان باشت با اعضای شورای شهر و شهردار باشت در دادگستری باشت برگزار شد. سعید کریمی زاد رئیس دادگستری شهرستان باشت در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باشت گفت: تشکر می کنم از اعضای شورای اسلامی و شهر دار باشت که این جلسات را برای تعامل بیشتر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵

کرونا :

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت  با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر

نشست صمیمی رئیس دادگستری شهرستان باشت با اعضای شورای شهر و شهردار باشت در دادگستری باشت برگزار شد.

سعید کریمی زاد رئیس دادگستری شهرستان باشت در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باشت گفت: تشکر می کنم از اعضای شورای اسلامی و شهر دار باشت که این جلسات را برای تعامل بیشتر و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه نظام قضایی برنامه ریزی کرده اند و ما قطعا از این تعاملات استقبال می کنیم.

وی در ادامه افزود: جایگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری جایگاه مهمی است،وآثار خوب آنها نیز متوجه دستگاه قضایی خواهد بود ،و ما هم انتظار داریم از نفوذ شورای شهر و شهردار دربین مردم با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهرستان استفاده کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان باشت ابراز داشت: وقتی چند نفر بعنوان شواری شهر در انتخابات برگزیده می شوند حتما از محبوبیت و مقبولیت خاصی در بین مردم شهر برخورددار هستند و به چنین جایگاه ومنصبی رسیده اند، و ما هم از همه ظرفیتی که شما در بین احاد مردم دارید استفاده خواهیم کرد.

کریمی زاد در ادامه گفت: در بحث پیشگری باید بیشترین استفاده را از نفوذ اعضای شورای شهر انجام خواهیم داد،و اینکه بعضی از فضاها را همانطور که شما نمی گذارید به دادگاه کشیده شود از جمله درگیری های طایفه ای و کشمکش های خانوادگی که به همان بحث پیشگیری بر می گردد و جلوگیری از اینگونه پرونده ها به دستگاههای قضایی می تواند بار دستگاه قضا را در این زمینه کمتر کند.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم به همکاری بیش از پیش در این خصوص و صلح سازش در منطقه که سوا از اینکه وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف است ولی در راستای تعاملی که با شما اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار را داریم نیز این انتظار را داریم پرونده ای که به دستگاه قضا ارجاع داده می شود در این زمینه هم همکاری و تعاملات انجام شود.

کریمی زاد گفت: یکسری اتفاقات خانوادگی یا ملکی که در سطح شهرستان اتفاق می افتد، هر چند وظیفه شما نیست ولی این را از شما اتنظار داریم ،با توجه به وجهه اجتماعی که در اختیارتان است ورود کنید و این مشکل را حل کنید

۲۴۵ ماموریت اورژانسی در روز طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

نادر گرامی رئیس شورای اسلامی شهر
باشت در این دیدار با تبریک انتصاب سعید کریمی زاد به عنوان رئیس دادگستری شهرستان باشت، برای وی در انجام امور آرزوی موفقیت کرد.
وی در ادامه با اشاره به حدیقی از پیامبر اکرم«ص» ، به اهمیت دو نعمت امنیت و سلامتی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر امنیت نباشد سلامتی نیز حاصل نخواهد شد لذا پایه و اساس توسعه، رشد، رفاه و آرامش در جامعه امنیت است.
گرامی با بیان اینکه شهرستان باشت یکی از شهرستانهای امن است؛ اظهار داشت: در گذشته نزاع دسته جمعی یکی از مشکلات شهرستان قلمداد می شد اما به مدد تلاش نیروهای نظامی و ضابطین قضایی در برخورد قاطع ، این موضوع در سال های اخیر در شهرستان کمرنگ شده که جای بسی تقدیر و تشکر از مجموعه قضات و ضابطین محترم قضایی دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت در ادامه با اعلام حمایت مجموعه شورا و شهرداری از اقدامات مقتدرانه رئیس کل دادگستری استان در برخورد با متخلفین، ابراز داشت: برخورد قاطعانه رئیس کل محترم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد امید را به مردم و جوانان استان بازگردانده است که شایسته تقدیر است.
وی تأکید کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری خواستار تعامل و همکاری مطلوب با دادگستری شهرستان است لذا در این راه اخلاق نیکو همراه با اقتدار دستگاه قضا می تواند راهگشا باشد.
ابراهیم ظفری،عضو شورای اسلامی شهر باشت نیز در این نشست اقتدار همراه با حسن خلق را یکی از خواسته های اعضای شورای شهر از قضات دادگستری برشمرد و گفت: قضات محترم باید در عین اقتدار و عمل به قانون، اخلاق خوب را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه با اقدامات مناسب دستگاههای قضایی و انتظامی مشکل خاصی در بحث امنیت در شهرستان وجود ندارد؛ ادامه داد:برنامه های شهرداری باشت نیز با تعامل مناسب با مردم به خوبی پیش می رود اما در برخی مسائل که اقدامات دارای موعد و زمان هستند و اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته شده است خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها هستیم.

بهادر دارسنج ، عضو شورا شهر باشت نیز در این نشست آمادگی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری را برای کمک به دادگستری باشت در راستای تعامل سازنده یادآور شد و ابراز امیداوری کرد در کنار هم و با همکاری صمیمانه و بر معیار قانون گام های مهمی در جهت احقاق حقوق مردم بردارند.

تعداد تخت‌های کرونایی گچساران افزایش یافت
دنبال کنید

وی با بیان اینکه مردم در نظام حرف اول را می زنند، با نقش مؤثر مردم در ثبات امنیت نیز اشاره ای داشت و در توضیح آن گفت: اگر مردم از مسئولین ناراضی باشند مملکت آسیب می بیند لذا توقع از مسئولین تلاش و انجام خدمت صادقانه در جهت آسایش مردم است.
دارسنج بار دیگر بر سرلوحه قراردادن اخلاق نیکو در برخورد با مردم توسط قضات محترم دادگستری تأکید کرد و گفت: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی تا کنون پرونده پرونده قضایی نداشته اند و براساس وظیفه ذاتی خود تنها برای رفع مشکلات مردم به دادگستری مراجعه می نمایند لذا توقع برخورد مناسب را داریم.
لطف اله موسوی شهردار باشت نیز در این نشست با تبریک انتصاب سعید کریمی زاد به ریاست دادگستری شهرستان ، برای وی آرزوی موفقیت در امور محوله را نمود.
وی آمادگی مجموعه شهرداری باشت را برای کمک به دادگستری و ضابطین قضایی در جهت احقاق حقوق مردم اعلام کرد.
شهردار باشت خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و افزود : مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.
وی گفت: همکاری‌های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری شهرستان با شهرداری در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک‌حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده‌اند.
موسوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ی دادگستری شهرستان بیان داشت: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه‌ی ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

خبرنگار:پورانپور
انتهای پیام/

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر 7

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر 8

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر 9

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر 10

نشست شهردار و اعضای شورای شهر باشت با رئیس دادگستری برگزارشد+تصاویر 11

  • نشست صمیمی رئیس دادگستری شهرستان باشت با اعضای شورای شهر و شهردار باشت در دادگستری باشت برگزار شد. سعید کریمی زاد رئیس دادگستری شهرستان باشت در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باشت گفت: …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi