شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در وضعیت سیاه کرونا

شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه از وضعیت قرمز فراتر و به وضعیت سیاه کرونایی تبدیل شدند. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه روند مبتلایان به کرونا در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است گفت: روزانه به طور متوسط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

کرونا :

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در وضعیت سیاه کرونا

شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه از وضعیت قرمز فراتر و به وضعیت سیاه کرونایی تبدیل شدند.

به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه روند مبتلایان به کرونا در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است گفت: روزانه به طور متوسط ۴۰ بیمار کرونایی به بستری های استان افزوده می شود.

دکتر یزدانپناه بیان کرد: باتوجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا در استان تا دوهفته آینده شاهد افزایش آمار مرگ ومیر در استان خواهیم بود.

وی با ابراز نگرانی از ساده انگاری برخی افراد در خصوص دستورالعمل های بهداشتی افزود: با وجود افزایش بیماران بستری در بیمارستانها و مرگ و میر های ناشی از کرونا مردم همچنان دست از حضور در مراسم های شادی وعزا برنمی دارند.

پرویز یزدان پناه ادامه داد: روز گذشته ۴۵۳ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۶۳ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد مربوط به شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، چرام، گچساران و دنا بوده اشت.

 رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اینک ۴۰۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان پناه با بیان اینکه میزان مراجعات بیماران به بیمارستان های استان این روزها ۲ و نیم برابر شده و وضعیت را نگران کننده کرده است افزود: روزانه هزار و ۱۵۰ نفر به بیمارستان های استان مراجعه می کنند.

وی عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر بهبود یافته اند.
رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: چرام، لنده و باشت در وضعیت قرمز قرار دارند و دو شهرستان بهمئی و دنا در وضعیت زرد هستند.

شکارچیان غیرمجاز حیات وحش شهرستان فیروزکوه دستگیر شدند
دنبال کنید

استاندار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دوگروه برای ساماندهی و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شهرستانهای کهگیلویه و گچساران اعزام شده است گفت: بیمارستان های بهمئی ونرگسی گچساران به زودی افتتاح می شود.

آقای کلانتری افزود: ۸۰ درصد تجهیزات بیمارستان نرگسی خریداری شده و به زودی نصب می شود.

وی با ابراز گلایه به افرادی که دستورالعمل های ستاد کرونا را جدی نمی گیرند ادامه داد: جدی نگرفتن توصیه‌های قانونی مصوبات ستاد ملی کرونا باعث شده در این روزها ضمن آمار رو به رشد مبتلایان و قربانیان، زحمات جامعه پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا به نتیجه لازم نرسد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در وضعیت سیاه کرونا 3

  • شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه از وضعیت قرمز فراتر و به وضعیت سیاه کرونایی تبدیل شدند. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس ‌دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه روند مبتلایان …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi