شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از 67 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدراز شهرستان فسا به سمت شهرستان داراب در حال حرکت است و قرار است این مواد در داراب به فروش رسانده شود، موضوع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4416
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

کرونا :

بیش از 67 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد

بیش از 67 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد 4

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدراز شهرستان فسا به سمت شهرستان داراب در حال حرکت است و قرار است این مواد در داراب به فروش رسانده شود، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حسین دیندارلوافزود: متعاقب آن ماموران به جاده های اطراف داراب اعزام شدند و پس از آن یک دستگاه خودرو پژو 405 درارتباط با این موضوع شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن یک کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی بیان کرد: در بازرسی های تکمیلی ماموران از اطراف خودرو یاد شده نیز 56 کیلو گرم حشیش که به کنار یک پل پرتاب شده بود، کشف و در ارتباط با این مواد دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان هم گفت: ماموران پاسگاه انتظامی منطقه ˈهرمود باغˈ این شهرستان درجاده بستک به لارستان به یک دستگاه خودرو سمند شک کردند.

سرهنگ حسین خلیفه افزود:پس از توقیف خودرو و در بازرسی بدنی از دو سرنشین این وسیله نقلیه 10 کیلو و 750 گرم تریاک که در اطراف ساق پا و در کیف دستی آنها جاسازی شده بود کشف شد.

وی بیان کرد:این دو سرنشین دستگیر شدند و رسیدگی بیشتر در این زمینه در حال انجام است.

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی و شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری شیراز واقع شده اند.ک/1

7374 /679 /675

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
بیش از 67 کیلوگرم مواد مخدر در فارس کشف شد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi