دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبادل تجارب در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری منجر به شفافیت جوامع می شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،  محمود صادقی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی که در رأس هیأتی از اعضا این گروه دوستی پارلمانی به جاکارتا سفر کرده است؛ امروز  (چهارشنبه ۱۶ اسفند)  با آگوس راها رجو رئیس کمیسیون ریشه کنی فساد (کا پ کا) اندونزی دیدار و گفتگو کرد. صادقی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42324
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

کرونا :

تبادل تجارب در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری منجر به شفافیت جوامع می شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،  محمود صادقی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی که در رأس هیأتی از اعضا این گروه دوستی پارلمانی به جاکارتا سفر کرده است؛ امروز  (چهارشنبه ۱۶ اسفند)  با آگوس راها رجو رئیس کمیسیون ریشه کنی فساد (کا پ کا) اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

صادقی در ابتدای این دیدار با اشاره به ارتباطات مثبت و رو به رشد دو کشور ، گفت:  جمهوری اسلامی ایران و اندونزی همواره روابطی دوستانه و برادرانه در ادوار مختلف داشته اند که پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی اقتصادی و فرهنگی فیمابین می باشد .

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی  با تأکید بر اهمیت ارتباطات پارلمانی، تصریح کرد:  مجالس به عنوان نمایندگان مردم می توانند به آشنایی هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود در دو کشور کمک فراوانی نمایند.

رئیس فراکسیون شفاف سازی مجلس شورای اسلامی با تبریک سقوط  ده پله ای اندونزی در جدول مبارزه با فساد بر اهمیت مراودات میان کمیسیون های تخصصی در مجالس ایران و اندونزی تأکید و گفت :  تبادل تجارب در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری می تواند به  شفافیت و رضایتمندی جوامع منجر گردد.

وی افزود:   آموزشهای حقوقی و استقلال نهادهای مسئول در این بخش به توسعه و رشد کشور ها کمک خواهد کرد.

در ادامه این دیدار آگوس راهارجو رئیس کمیسیون ریشه کنی فساد اندونزی(کا پ کا) با ابراز خرسندی از سفر هیأت پارلمانی کشورمان به اندونزی، گفت:  بستر های فراوانی در دو کشور برای ارتقا سطح همکاری در عرصه های مختلف وجود دارد که می توان از آن در راستای تأمین منافع دو ملت بهره برد .

قرن 21 قرن پیشتازی آسیا خواهد بود/ اکو در آسیای آینده، کلید تعامل شرق و غرب خواهد شد/اکو می تواند و باید در ساختن آینده اقتصاد منطقه نقش آفرینی کند/ با پیوند دادن امکاناتمان، می‌توانیم رشد افزونتر و پرشتابتر را برای کشورهایمان سامان دهیم/ هماهنگی و همکاری در مقابله با پدیده شوم تروریسم ضروری است/ اکو بستری مناسب برای ساختن منطقه‌ای ایمن‌تر برای ملت‌های ماست
دنبال کنید

آگوس راهارجو  در  بخش دیگری با تشریح وظایف و فعالیت کمیسیون ریشه کنی فساد اندونزی(کا پ کا)،  افزود:  استقلال حقوقدانان و کارشناسان مالی این کمیسیون همراه با حمایت های مردم اندونزی به حل بسیاری از معضلات و از بین بردن فساد منتج گردیده است .

آمادگی کمیسیون ریشه کنی فساد اندوزی با ایران درانتقال تجربه

وی در پایان بر آمادگی انتقال تجارب کمیسیون مربوطه با نهادهای ذیربط  در ایران تأکید کرد.

لازم بذکر است، در این دیدار سید ناصر موسوی لارگانی و مهدی شیخ  نمایندگان مردم فلاورجان و تهران به طور جداگانه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و سئوالاتی در خصوص نحوه رسیدگی و برخورد با فساد در اندونزی مطرح کردند./

پایان پیام

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰

تبادل تجارب در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری منجر به شفافیت جوامع می شود رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی دردیدار با رئیس کمیسیون ریشه کنی فساد اندونزی، گفت: تبادل تجارب در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری منجر به شفافیت جوامع می شود. http://cdn.icana.ir/d/019/201803102828572381.jpg تبادل,تجارب,در,موضوع,مبارزه,با,مفاسد,اقتصادی,و,اداری,منجر,به,شفافیت,جوامع,می,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi