پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردمی بودن این انقلاب راز ماندگاری آن است/ گرگ های دشمن امروز در کمین انقلاب هستند

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41610
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج: حسد از بزرگترین و شرترین گناهان است / جهانی بودن شعارها، از رازهای این انقلاب است / مردمی بودن این انقلاب راز ماندگاری آن است

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر یاسوج گفت: انسان حاسد آن کسی است که اگر نعمتی را خداوند به کسی داده است آرزو دارد که این نعمت از او گرفته شود که این گناه بزرگی است ک در قلب انسان است و این گناه چه در عمل، چه در گفتار و کلام انسان آشکار می شود.

وی افزود: اگر کسی حسادت کند عدالت از او سلب می شود و حسادت نزد مومن حرام است و نباید انجام دهد؛ خداوند به موسی گفت مبادا بر بندگان من حسد بری و هرکه چنین باشد من از او نیستم و او از من نیست.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه حسد از بزرگترین و شرترین گناهان است، گفت: خراب کننده ترین خصلتهای انسانی و ایمان قلبی انسان حسادت است و دردی بدتر از درد حسادت نیست چرا که اولین گناهی است که در زمین به وجود آمد.

وی تصریح کرد:  قابیل نیز به برادرش هابیل حسادت ورزید و او را کشت و خصیصه ای که حسود دارد شیطان هم دارد و و "من شر حاسد اذا حسد " آیه کوچک و چکیده محتوای حسادت است که هیچ چیز در آخرت به انسان نمیرسد.

حجت الاسلام حسینی صدر ابراز داشت: امیداوریم که شان دهه فجر و ایام فاطمیه رعایت بشود و  این نظام ماندگار است و از رازهای این ماندگاری، قدرت این انقلاب در دنیا است.

وی اضافه کرد: جهانی بودن شعارها، از رازهای این انقلاب است و مردمی بودن این انقلاب از دیگر رازهای ماندگاری است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: اتفاقاتی که در منطقه اتفاق میافتد چه در افغانستان و چه در دیگر کشورهای منطقه، همه از کارهای امریکایی هایست ، گفت: یمن  با جمعیت بیش از بیست میلیون نفر، از داشتن امکانات ابتدایی زندگی محروم هستند و آمریکایی ها  اعلام کرده اند موشکهایی که انصارالله پرتاب می کند مربوط به ایران است در صورتی که در سازمان ملل کارشناسان نظامی این موضوع را تکذیب کرده اند.

وی اظهار کرد: انقلاب های مخملی در اوکراین و گرجستان نیز از همین موضوع نشئت گرفته است و برادر کشی در افغانستان زخم هایی است ک بر پیکره این کشور وارد شده است و شمن سعی میکند ک دانشجویان را در مقابل این نظام قرار دهد ک موفق نشده اند.

***************************************************************************

امام جمعه  سرفاریاب: انسان جاهل  معلم می خواهد /  دستاوردهای قبل و بعد ازانقلاب کشور را مقایسه کنیم

امام جمعه  سرفاریاب در نمارجمعه این هفته  با اشاره به آیه ۱۳۴سوره طاها، گفت: خداوندمی فرمایند که اگرپیش از آمدن پیامبری عذابشان می کردیم و می گفتند این پروردگار،چرارسولی برای مانفرستاده تا بیش ازانکه به خواری ورسوایی اُفتد،از ایات توپیروی کنیم.

حجه الاسلام پژمان با بیان اینکه چرا بشر به انبیاء نیازدارد، افزود: یکی از دلایل آن تعلیم مردم ودوم نیازمندی به هشدار است.

وی افزود:چون انسان خیلی چیزها را نمی داند،به معلم نیازدارد پس پیامبران معلم بشریت هستند.

وی ادامه داد:انسان جاهل هست و فرد جاهل معلم می خواهد.

خطیب جمعه سرفاریاب باتبریک دهه فجرگفت:ما باید شرایط قبل ازانقلاب اسلامی را مورد بررسی قراردهیم تا قدردان این انقلاب با این همه تغییرات باشیم.

پژمان گفت:برای درک بهترلازم است دستاوردهای کشور در ابعاد مختلف وشرایط کشورقبل ازانقلاب و بعد ازانقلاب مقایسه کنیم.

وی افزود:تا قبل ازانقلاب ایران درعرصه تولیدعلم ودانش فاقد جایگاه جهانی و تولیدات صنفی ان بسیارمحدود بود.

خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره دستاوردهای انقلاب افزود:دستاوردهای انقلاب دراقتصاد و معنوی،فرهنگی وسیاسی،علمی وبخش سلامت را که مورد بررسی قراردهیم و تفاوت رامی بینیم.

سیدفرج الله پژمان با اشاره به دستاوردهای بخش سلامت عنوان کرد:دربخش سلامت افزایش تعداد پزشکان از۱۵هزاربه ۱۱۱هزارنفردرکشور داشتیم که دستیابی به دانش کشت سلول های بنیادین و قرارگرفتن درردیف کشورهای برترپیوند کلیه کاملا مشهود و برهمه اشکاراست .

***************************************************************************

امام جمعه موقت باشت: بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت اظهار کرد: کسانی پیرو و شیعه پیامبر هستند که اعمالی که خداوند و پیامبر وی فرموه اند را انجام دهند.

وی افزود: هر کسی پیامبر و خاندانش را دوست بدارد و دشمن ما را دشمن پیرو و شیعه واقعی ما هستند،شیعیان واقعی یعنی شهید صیادی،سلمان فارسی،شهید چمران و…و ما هم دوستدار ولایت فقیه و ائمه هستیم و امید به بخشش خداوند داریم.

حجت الاسلام بلادی نژاد عنوان کرد: سخت است برای حضرت زهرا(س) که ببیند حضرت علی (ع) خانه نشین شده است .

امام جمعه موقت باشت ضمن اشاره به دهه مبارک فجر تصریح کرد: این دهه مبارک را به همه مردم ولایتمدار شهرستان باشت و کشور عزیزمان تبریک عرض میکنیم.

وی افزود: هم رفتن تاریکی و هم آمدن روشنایی نسبی است و به طور کامل اتفاق نیفتاده است .

حجت الاسلام بلادی تصریح کرد: هوا گرگ و میش است و تاریکی مطلق نرفته است.انقلابیون شهرما ،اجتماع و کشور ما باید بگویند وقتی در زمان انقلاب غذا درست میکردند معلوم نبود برای خودمان است یا دشمن.

وی ادامه داد: برای جوانان بگویید که وقتی کشاورزی می کردیم معلوم نبود این محصولات را ما برداشت می کنیم یا دشمن.

امام جمعه موقت باشت اظهار کرد: ظلم است بگوییم ما تنها جاده ها را اسفالت کردیم و دانشگاه ساختیم،درس انقلاب ما فهمیدن بود،ممنون امام انقلاب و شهدای انقلاب و جانبازان هستیم.انقلاب به ما درس داد.

 

وی به خدمات ارائه شده دولت اشاره و گفت: آب و برق حق مردم است و باید به آنها می دادید.ما مدیون انقلاب هستیم مدیون خون شهدا هستیم.تاریکی را از بین بردیم ولی روشنایی مطلق هنوز بوجود نیامده است.

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد اظهار کرد: تاریخ را که میخوانیم میبینیم که انقلاب پیامبر ۳سال از شدت گرسنگی سنگ به شکم می کشیدند.

وی افزود: انقلاب ماهم سختی های خود را داشت و به ما فهماند که ظلم رفتنی است و امیدوار باشیم.فهمیدیم که هرکسی با خدا باشد خدا به او کمک خواهد کرد.

وی مسیر خدا را مسیر سختی دانست و تصریح کرد: توقع از مردم می رود که ممنون انقلاب باشند و مسئولان هم مدیون مردم باشند.مردم ما در ۴۰سال با همه کمبود ها ساختند.

وی با گلایه از جناح های سیاسی عنوان کرد: دیگر پارتی بازی و ظلم و بی عدالتی بس است.دنیا به واسطه انقلاب ما بیدار شده است و در خیابان های آمریکا مردم با راهپیمایی دارند زمینه انقلاب را اماده می کنند.

امام جمعه موقت باشت گفت: مسئولان ما جناح بازی را کنار بگذارند و به سیل عظیم مردم بپیوندند.

***************************************************************************

امام جمعه چرام : جبهه اسلام قطی قدرتمند در مقاب قطب شرق و غرب شد/ غرب با ایدئولوژی معنویت گرایی اسلامی و اسلام سیاسی ایران به هراس افتاده  است

امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد:برای روشن شدن معنا و حقیقت تقوا باید مقدماتی عنوان شود.

حجت الاسلام افشار افزود: اگر انسان بخواهد در زندگی اصولی داشته باشد و از آن اصول پیروی کند، ناچار است یک خط و مشی معین داشته باشد و هرج و مرج بر کارهایش حکمفرما نباشد.

وی افزود:لازمه خط و مشی معین داشتن و اهل مرام و عقیده بودن این است که به سمت هدف معین حرکت ‌کند و از اموری که با هوا و هوس های آنی او موافق است، خود را حفظ کنند.

توضیحات معاون غذا و دارو در خصوص طرح دارویار/ پرداختی از جیب مردم کاهش خواهد داشت
دنبال کنید

خطیب جمعه چرام ادامه داد: از تقوا به معنای عام کلمه لازمه زندگی هر فردی است که انسان باشد و تحت فرمان عقل زندگی کند.

 حجت الاسلام افشار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ساختار نظام بین الملل تحول اساسی رخ داد، اظهار کرد:در دهه ۵۰ و ۶۰ شمسی دو قطب بر دنیا حاکم بود و تقسیم به بلوک شرق و غرب شده بود که امام راحل با شعار نه شرقی و نه غربی یک قطب قدرتمند در دنیا به نام جبهه اسلامی ایجاد کرد.

 وی افزود:ایجاد جبهه ای جدید که متکی به شرق و غرب نبود و با وجود اختلافات شدیدی که داشتند، اما در دشمنی با جمهوری اسلامی و مشترک شدند.

امام جمعه چرام در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به هویت ………..اسلامی نهضت های آزادی بخشی به وجود آورد.

حجت الاسلام افشار ادامه داد:برای مثال حزب الله لبنان یکی از این جریانات است که انقلاب اسلامی با به چالش کشاندن مبانی امپریالیسم و کمونیسم در دنیا منزل جدیدی به نام مستکبران و مستضعفان عالم ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت وجه مشترک جبهه مستند آن در مقابل دنیای الهام گرفتن از فلسفه مبارزاتی انقلاب اسلامی بوده است .

خطیب جمعه چرام با اشاره به رویکرد عملکرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکرد و عملکرد انقلاب اسلامی مبارزه با مظهر و نفاق جهانی یعنی نطفه نامشروع منطقه رژیم برتری جو و توسعه طلب صهیونیست است.

 حجت الاسلام افشار ادامه داد: اکثر کشورها با ایدئولوژی به جنگ رژیم‌صهیونیستی رفتند که در جنگ شش روزه بین اعراب و اسرائیل شکست خوردند و در این زمان بود که با پیروزی انقلاب اسلامی روز قدس با ابتکار امام راحل در دنیا بعنوان مظهر مبارزه با جریان کفر و نفاق شکل گرفت.

 وی به رویکرد دیگر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:یکی دیگر از رویکردهای انقلاب اسلامی توجه به معنویت گرایی و توحید بود و تمام تلاش مستکبرین دنیا برای سوق دادن مردم دنیا به سمت دنیا پرستی و انسان محوری بود تا بدین وسیله به چپاول ملت‌ها بپردازند.

 خطیب جمعه چرام ادامه داد: اما جمهوری اسلامی باورها و ساختار ذهنی مردم دنیا را تغییر داد و یکی از ثمرات این جنبش دینی معنویت و توجه مردم دنیا به آموزه های دینی بود که از آثار آن راهپیمایی حدود ۳۰ میلیون نفری کربلا است.

 امام جمعه چرام بیان کرد: غرب و آمریکا با این ایدئولوژی معنویت گرایی اسلامی و اسلام سیاسی ایران به هراس افتاده و با ابزارهای مختلف همانند جنگ ایران و عراق در صدد آن برآمدند تا این ندای جمهوری اسلامی را خاموش کنند اما نتوانستند و نخواهند توانست.

***************************************************************************

امام جمعه شهر لیکک:انقلاب برای ما نعمت است/نیاز اساسی کشور وحدت در تمامی بدنه نظام است

خطبه های امروز نماز جمعه شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

افروغی در خطبه های امروز ابتدا با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، به تغییر مواضع داعش از سوریه و عراق به افغانستان اشاره کرد و گفت:استکبار جهانی با هدف کنترل ایران و تضعیف ایران این کار را کرد اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در جهان انقلاب های زیادی شکل گرفت اما هر کدام بنا به ماهیت آنها شکست خوردند.

وی افزود:انقلاب به ما عزت داد،استقلال داد و این بود که به عقیده فیلسوف غربی زنده کرد.

افروغی خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا،نور اسلام و الان چهار دهه از عمر پربرکت خود را پشت سر می گذارد.

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد: مردم با وجود تمام مشکلات پشت نظام هستند و از ماهیت نظام دفاع می کنند.

افروغی افزود:مبارزه با فقر و ایجاد اشتغال وظیفه همه مسئولان، به خصوص دولتمردان است.

وی افزود:مردم به امید اشتغال دولتی نباشند، به دنبال مشاغل غیر دولتی باشید.

افروغی ادامه داد: نیاز اساسی کشور در حال حاضر وحدت در تمامی بدنه های نظام است.

وی گفت:انقلاب به ما نعمت داد ما هم باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم.
 

***************************************************************************

امام جمعه شهر دهدشت: جهاد درراه خدا وظیفه همگانی مردم است /پارتی بازی در جذب نیروهای انسانی ممنوع است

نمازجمعه عبادی- سیاسی این هفته دهدشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی اصل درمصلای امام خمینی(ره)دهدشت برگزارشد.

خطیب نمازجمعه دهدشت درخطبه اول  خودوهمه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی توصیه نمود و با اشاره  به آیه ای از سوره توبه اظهار داشت: این آیات در وقتی نازل شد که پیامبر فرمان جنگ داد و جنگی که متفاوت باتمام جنگ هایی که در ان زمان رخ داده بود، واین جنگ درسال نهم هجری با امپراطوری روم شرقی رخ داد که دران دوره شرایط جنگ سخت وخاص بود وعده ای به دلایل مختلف قادر به همیاری پیامبر نبودند.

وی گفت: جهاد در راه خدا بزرگترین اجر وپاداش رادرپی دارد واین اجر به گونه ای است که همه متاع هایی دردنیا درمقابل پاداش جهاد درراه خدا اندک وناچیز است.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: جنگ امروز دشمن جنگ سیاسی واقتصادی است وباید درمقابل دشمن ایستادگی ایستادگی ومقابله نمود.

وی دربخش دیگری به بیان جهاد ابتدایی وجهاد دفاعی اشاره نمود و تصریح کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس نمونه جنگ دفاعی دانست.

خطیب نماز جمعه  دهدشت بیان کرد:باتوجه به آیات قران کریم اگر ضرورت جهاد در دوره ای واجب شد ومردم از این فرمان الهی سرپیچی کنند دچار عذاب عظیمی خواهندشد‌.

حجت الاسلام حسینی در بخش دوم خطبه های خود ضمن تبریک ایام دهه فجربه مناسبت های پیش رو اشاره کرد واذعان داشت: یکی از مهمترین این مناسبت ها ۱۹بهمن ماه است که روز نیروی هوایی نامگذاری شده است واین روز فرخنده را به همه پرسنل نیروی هوایی تبریک عرض میکنم واین یگان چه درطول تاریخ وچه درجنگ تحمیلی حماسه هایی باشکوهی افریدند.

وی دربخش پایانی سخنان خود به نحوه جذب واستخدام نیروهایی انسانی در دستگاهای اجرایی کشور اشاره کرد وفرمود بیشتر مردم از نحوه جذب این نیروها معترض هستند واین نحوه بکار گیری افراد را نشانه پارتی بازی وبی عدالتی در کشور می دانند.

وی خطاب به مسئولین ومردم بیان کرد: جذب واستخدام افراد باید طبق قانون وعدالت باشد واگر اینگونه نباشد ظلم وبی عدالتی است وجامعه ای که ظلم وبی عدالتی دران رواج یابد ویرانگری درپی خواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: مردم بهترین شاهد براینگونه پارتی بازی ها خواهند بود و مسئولان بدانند مردم در نسبت به این گونه بی عدالتی ها معترض هستند.

وی درپایان اظهار داشت: البته در برخی مواقع این خود ماهستیم که در جاهایی که پای منافع شخصی مان در میان باشد تعریفی غیرقانونی از فرهنگ وعدالت میکنیم.

***************************************************************************

خطیب نماز جمعه سی سخت: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) گره خورده است/ توطئه امروز آمریکایی ها انتقال داعش به افغانستان است/ گرگ های دشمن امروز در کمین انقلاب هستند

خطیب نماز جمعه شهر سی سخت گفت:عنصر رهبری و نقش و موثر آن در پیروزی انقلاب و آرمانهای آن همیشه و همه جا وجود داشته و انقلاب اسلامی ایران امروز به نام امام خمینی (ره) گره خورده است و دنیا و مردم جهان،انقلاب  اسلامی را به نام این مرد بزرک می شناسند.

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز شهرستان دنا با تبریک فرا رسیدن چهلمین طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی به عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن در تاریخ اشاره کرد و گفت:یکی از عوامل موثر که نقش بسزایی در این انقلاب داشت عامل رهبری بود و بدون شک هر جریان ، نهضت و حرکت انقلابی که در راستای دین و مردم باشد دارای رهبری با بصیرت است که جمهوری اسلامی ایران از این قاعده مستثنی نیست.

قاچاق کالای میلیاردی در گچساران
دنبال کنید

انقلاب اسلامی با نام امام خمینی(ره) گره خورده است

وی ادامه داد: عنصر رهبری و نقش و موثر آن در پیروزی انقلاب و آرمانهای آن همیشه و همه جا وجود داشته و انقلاب اسلامی ایران امروز به نام امام خمینی (ره) گره خورده است و دنیا و مردم جهان،انقلاب  اسلامی را به نام این مرد بزرک می شناسند.

خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نقش بسزایی امام راحل در تداوم این انقلاب اشاره کرد وگفت :رهبر معظم انقلاب که امروز توانسته است با روشن بینی و بصیرت بزرگش کشتی این نظام را به سواحل آرامش برساند در وصف امام راحل فرموده اند"این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست چرا که آغاز گر زمزمه انقلاب امام راحل بود که آنرا در لحظات سخت و دشاور رهبری کرد و از تنگناها گذارنده و از انقلاب اسلامی مردم ایران پدیده ای عظیم ، استوار و جهانی پدید آورده است.

مصباح نژاد ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب ویژگیهای ممتاز یک رهبر لایق را در خود جمع کرده بود وامام راحل یک شخصیت انقلاب ،یک اسلام شناس و یک سیاست مدار عادل و با تقوا بود.

دشمن امروز با دین این مردم مشکل دارد

وی یکی دیگر از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی را تداوم این انقلاب بر گرفته از مکتب انبیاء الهی دانست و افزود: عنصر دومی که حقیقتاً در پیروزی این انقلاب بی سابقه بوده و این انقلاب را در بین انقلاب های قرن اخیر ممتاز کرده بوده عامل مکتب وایدئولوژی باورهای دینی برگرفته از انبیاء الهی بوده است.

خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا بیان کرد: عمده دشمنی های غرب و کار شکنی ها و مخالفت و توطئه فتنه گران ریشه در همین مسئله دین مردم دارد و ملت ما به دلیل باورهای دینی و اعتقادات مذهبی خواهان سبک زندگی دینی شدند و از فرهنگ غرب و آداب و رسوم و نگرش های آنان برائت جستند.

مصباح نژاد عامل سوم در تداوم انقلاب اسلامی را مردم دانست وتصریح کرد: حضور مردم در صحنه مبارزات، ایثار و فداکاری و شهادت و سرمایه گذاری جانی آنها و حمایت های همه جانبه و پایمردی و پایداری صبر و استقامت در صحنه های مختلف این انقلاب باعث شد که این عنصرها در کنار هم و مرتبط با هم سبب تحقق رسیدن به همه خواسته های انان در تداوم انقلاب شود.

توطئه امروز آمریکاییها انتقال داعش به افغانستان است

وی در ادامه به بیانات مقام معظم هبری در جلسه خارج از فقه ایشان اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هدف انتقال داعش به افغانستان بواسطه نقش آمریکا در این انتقال  توجیه حضور آمریکاییها در منطقه و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیزمی است .

امام جمعه سی سخت ادامه داد: هدف اصلی استکبار مشغول سازی مسلمانان منطقه با کشتار یکدیگر و فراموشی مسئله اول جهان اسلام(فلسطین) و نیز حوادث دردناک منطقه همچون تهاجم بی رحمانه آل سعود به سمت  و سویی فجایحی است که به خاطر این تهاجم به بار آمده بوده است.

نقش برجسته دانشجویان در صحنه های مختلف علمی
مصباح نژاد به پیام مقام معظم رهبری به نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپایی نیز اشاره داشت و افزود: رهبری در این پیام به دانشجویان فرمودنده اند که جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند .

وی ادامه داد: رهقری در این پیام به نقش بارز دانشجویان به پژوهش و تحقیق اشاره کرده و افزوده اند: دانشجویان باید در رسالت های دانشجویی خود پژوهش و تحقیق را همیشه سرلوحه خود قرار دهند.

خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا به قدردانی و شکرگزاری مردم در دهه انقلاب و دهه فجر اشاره کرد و گفت: اگر قدر دان نعمت انقلاب اسلامی باشیم خداوند نعمت ها را بر ما افزونی خواهد کرد.

گرگ های دشمن امروز در کمین انقلاب هستند

مصباح نژاد تصریح کرد: اگر امروز از این انقلاب که  برگرفته از راه انبیاء بوده حفاظت و حراست نکنیم،گرگ های گرسنه استکبار و شروران نظام سلطه و استکبار جهانی و عوامل آن نظیر داعش به این ملت حمله ور خواهند شد.

وی ادامه داد: نسل جوان  و نوجوان امروزی باید حواسشان جمع باشد و بدانند که دشمن امروز به دنبال نفوذ بر اعتقادات آنان است و می خواهند با فتنه های جدید خود آنان را از نسل اول انقلاب جدا کند.

مصباح نژاد به فرا رسیدن روزی ملی فناآوری فضایی نیز اشاره کرد و گفت: اهمیت این روز و رتبه کشور در این مسئله و فناوری فضایی باید سرلوحه باشد و باید مسئولان این مسئله را اقتدار ملی خود بدانند.

وی به نقش مهم دانشمندان و نخبگان و جامعه دانشگاهی کشورهای اسلامی در این زمینه اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در حال حاضر توانسته است در این زمینه در زمره ۹کشور صاحب چرخه کافی در فناوری هوا و فضا قرار گیرند که باید این کار تداوم داشته باشد.

خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا ابراز کرد: این یک موفعیت عالی و دستاوری مهم برای این انقلاب است و از مولفه های قدرت و اقتدار و استقلال کشور حساب می شود و یقیناً دشمن مخالف توسعه در این زمینه هاست.

مصباح نژاد به ۱۹ بهمن ماه روز بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اعلام همبستگی همافران با آرمانهای انقلاب و امام راحل اشاره کرد و گفت: در این روز همافران ارتش با امام راحل بیعت کردند که نشانه گر ایمان قلبی ارتشیان با آمارنهای انقلاب و امام راحل بود .

***************************************************************************

امام جمعه شهرستان لنده: نباید عملکرد ضعیف مسئولان به پای نظام ثبت شود/ انقلاب اسلامی مهمترین پدیده قرن بود که اسلامیت و جمهوریت آن با هم گره خورده است

امام جمعه شهرستان لنده گفت: انقلاب اسلامی ما دستاوردهای عظیمی در چهار دهه گذشته داشته است و لذا نباید عملکرد ضعیف مسئولان را به پای نظام ثبت کرد.

به گزارش خبرلنده؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده، ضمن تسلیت دهه فاطمیه باتبریک دهه فجرو سی ونهمین بهار انقلاب اسلامی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی تمام تحلیل گران جهان شگفت زده شده اند به طوری که بعد از چهار دهه به دنبال چگونگی شکل گیری آن هستند و دائما در حال توطئه چینی برای براندازی آن هستند.

وی افزود: مهمترین تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب های جهان بحث اسلامی بودن آن بود که با محوریت ولایت فقیه توانسته است به پیروزی برسد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مردمی بودن این انقلاب و حمایت های همیشگی این مردم از دستاوردهای آن یکی دیگر از متمایز ساختن این انقلاب است.

وی تاکیدکرد:  در طول چهار دهه گذشته شاهد تحولات عظیمی در خدمت رسانی به مناطق محروم و دستاوردهای بزرگی در زمینه های هسته ای، نانو و سایر مباحث کشور هستم.

محمودی اصل اظهار کرد: دشمنان به خوبی فهمیده اند که راز بقا این انقلاب مردمی بودن و پشتوانه عظیم مردمی است.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: مسئولان و اصحاب رسانه باید در دهه مبارک فجر اقدامات ارزشمند نظام را برای مردم تبین و تشریح کنند.

وی گفت: مشکلات معیشتی مردم و رفع آنان از مهمترین وظیفه مسئولان و طراحان و برنامه ریزان کشور است که باید به آن توجه کافی شود.

خطیب جمعه لنده گفت: کشتار مردم مظلوم و بیگناه افغانستان توسط دست نشانده های امریکایی و صهیونیستی به بهانه تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.
وی در ادامه به روز ملی فاوری و ۱۹ بهمن ماه اشاره کرد گفت: حضور نیروهای ارتشی در کنار مردم در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن همواره باعث ترقی نظامی ماه بوده است.

***************************************************************************

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi