چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

دیپلماسی پارلمانی در تسهیل همکاری‌ بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و تاجیکستان تاثیرگذار است

کرم‌پور در دیدار با نایب رییس مجلس تاجیکستان: دیپلماسی پارلمانی در تسهیل همکاری‌ بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و تاجیکستان تاثیرگذار است سرویس بین الملل در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان با نایب رییس مجلس تاجیکستان بر ضرورت بر تقویت دیپلماسی پارلمانی به منظور تسهیل و تسریع همکاری‌های بخش‌های خصوصی و دولتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40687
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

کرونا :

دیپلماسی پارلمانی در تسهیل همکاری‌ بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و تاجیکستان تاثیرگذار است
کرم‌پور در دیدار با نایب رییس مجلس تاجیکستان:

دیپلماسی پارلمانی در تسهیل همکاری‌ بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و تاجیکستان تاثیرگذار است

سرویس بین الملل
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان با نایب رییس مجلس تاجیکستان بر ضرورت بر تقویت دیپلماسی پارلمانی به منظور تسهیل و تسریع همکاری‌های بخش‌های خصوصی و دولتی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، کوروش کرم پور حقیقی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان در حاشیه اجلاس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی با آقای عزیزی آ ، نایب رئیس مجلس تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

کرم پور در ابتدای این دیدار گفت: زبان، دین و فرهنگ مشترک دو ملت، عامل مهمی برای تقویت هر چه بیشتر مناسبات ایران و تاجیکستان است.

وی با اشاره به اهمیت گفتگوهای پارلمانی ایران و تاجیکستان افزود: دیپلماسی پارلمانی عامل مهمی برای تقویت روابط دولت ها و تسهیل و تسریع همکاری‌های بخش‌های خصوصی و دولتی است لذا مجلس شورای اسلامی از ارتقاء سطح مناسبات دوستانه خود با مجلس تاجیکستان استقبال می کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان در پایان  ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک تبادل گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور ارتقا یابد.

عزیزی آ: استراتژی ایران و تاجیکستان باید مبتنی بر تقویت روابط فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد

نایب رییس پارلمان تاجیکستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از شرکت در اجلاس تهران، گفت: از میزبانی جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنیم و امیدواریم تصمیمات مهمی برای تقویت روابط کشورهای اسلامی گرفته شود.

عزیزی آ همچنین با اشاره به اهمیت تقویت روابط ایران و تاجیکستان، افزود: استراتژی ما باید مبتنی بر تقویت روابط علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد زیرا این موارد منجر به تقویت روابط دو کشور در سایر ابعاد خواهد شد.

نایب رییس پارلمان تاجیکستان در پایان از گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان نیز دعوت کرد در راستای تقویت روابط پارلمانی دو کشور به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر نماید./

پایان پیام

مرزبانی سایبری
دنبال کنید

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

دیپلماسی پارلمانی در تسهیل همکاری‌ بخش‌های خصوصی و دولتی ایران و تاجیکستان تاثیرگذار است در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان با نایب رییس مجلس تاجیکستان بر ضرورت بر تقویت دیپلماسی پارلمانی به منظور تسهیل و تسریع همکاری‌های بخش‌های خصوصی و دولتی تاکید شد. http://cdn.icana.ir/d/019/201801100926186150.jpg دیپلماسی,پارلمانی,در,تسهیل,همکاری‌,بخش‌های,خصوصی,و,دولتی,ایران,و,تاجیکستان,تاثیرگذار,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi