دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت ایران و ارمنستان

حسنوند در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ارمنستان؛ تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت ایران و ارمنستان سرویس بین الملل رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از تلاش کمیسیون متبوعش برای گسترش مناسبات اقتصادی و صنعتی میان دو کشور ایران و ارمنستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40199
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

کرونا :

تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت ایران و ارمنستان
حسنوند در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ارمنستان؛

تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت ایران و ارمنستان

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از تلاش کمیسیون متبوعش برای گسترش مناسبات اقتصادی و صنعتی میان دو کشور ایران و ارمنستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس عصر امروز (دوشنبه۲۰ آذرماه) با واهرام باغداساریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

حسنوند با تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت گفت: همواره روابط تاریخی و مثبتی میان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان برقرار بوده است که پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فیمابین میباشد.

وی افزود: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی در راستای گسترش مناسبات اقتصادی و صنعتی میان دو کشور حمایت می کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات منعقده در بخش انرژی و نیرو، خاطرنشان کرد: توافقات خوبی میان دو کشور در بخش انرژی وجود دارد که باید با اجرایی کردن آن در راستای منافع دو ملت بهره برد.

حسنوند در پایان با اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی در رفع برخی موانع فراروی ارتباطات ایران و ارمنستان، افزود: برگزاری مستمر جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی میتواند به روند توسعه مبادلات دو کشور شتاب بیشتری ببخشد.

در ادامه این دیدار واهرام باغداساریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اهمیت ارتباطات دو کشور گفت: دولت و پارلمان ارمنستان هیچگونه محدودیتی در جهت ارتقاء سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران قائل نیستند و بر بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی در دو کشور تأکید دارند.

سرپرست وزارت صمت: عطش بازار خودرو در آینده فروکش می‌کند
دنبال کنید

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران بر عملیاتی شدن توافقات و راه اندازی خط لوله انتقال گاز ایران به ارمنستان تأکید و خاطرنشان کرد: توسعه مناسبات در بخش انرژی و راه اندازی خط لوله انتقال گاز ایران به ارمنستان میتواند به تأمین امنیت انرژی ارمنستان کمک فراوانی می نماید.

باغداساریان در پایان توسعه مراودات پارلمانی میان کمیسیونهای تخصصی در مجالس ایران و ارمنستان را تقویت کننده ارتباطات دوستانه دو کشور همسایه دانست./

پایان پیام

 

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳

تأکید بر تداوم مراودات دوستانه و گسترش ارتباطات تاریخی میان دو ملت ایران و ارمنستان رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از تلاش کمیسیون متبوعش برای گسترش مناسبات اقتصادی و صنعتی میان دو کشور ایران و ارمنستان خبر داد. http://cdn.icana.ir/d/019/201712104168880136.jpg تأکید,بر,تداوم,مراودات,دوستانه,و,گسترش,ارتباطات,تاریخی,میان,دو,ملت,ایران,و,ارمنستان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi