دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدس کلید تحقق ثبات در منطقه است/ لزوم مقابله با تصمیم آمریکا و انتقال سفارت آن به بیت المقدس

سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس قدس کلید تحقق ثبات در منطقه است/ لزوم مقابله با تصمیم آمریکا و انتقال سفارت آن به بیت المقدس سرویس بین الملل سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی، قدس را کلید تحقق ثبات در منطقه دانست. به گزارش خبرنگار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39661
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

کرونا :

قدس کلید تحقق ثبات در منطقه است/ لزوم مقابله با تصمیم آمریکا و انتقال سفارت آن به بیت المقدس
سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس

قدس کلید تحقق ثبات در منطقه است/ لزوم مقابله با تصمیم آمریکا و انتقال سفارت آن به بیت المقدس

سرویس بین الملل
سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی، قدس را کلید تحقق ثبات در منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هیا القراله سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی که امروز (دوشنبه ۲۷ آذرماه) برگزار شده است، با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: کشور فلسطین و مقدسات اسلامی برای اردن و پادشاه این کشور از دهه های گذشته موضوع اصلی و در رأس اولویت ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه اردن نزدیک ترین کشور به فلسطین است، تصریح کرد: روابط اردن و فلسطین همیشه راسخ ترین روابط در تاریخ بوده است، پادشاه اردن نیز همیشه به دنبال تقویت فلسطین براساس شرع و قانون بوده است، زیرا دفاع از حق مردم فلسطین در زندگی آزادانه را در اولویت می داند.

این سناتور اردنی یادآور شد: حمایت از فلسطین میراث ملی اسلامی، دینی و بصری است، لذا از بدو صدور تصمیم ترامپ آن را بیهوده دانسته و مخالفت خود را با آن اعلام کردیم، زیرا پیامدهای منفی برای امنیت و ثبات منطقه در پی دارد.

وی ادامه داد: قدس شرقی پایتخت فلسطین است و نمی توان این حق ابدی را نادیده گرفت، از این رو براساس قوانین بین الملل و قطعنامه های صادر شده مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی باید به حل مشکل بپردازیم.

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شد
دنبال کنید

القراله تاکید کرد: حالت سستی و ضعف جهان اسلام در شرایط کنونی به موجب تصمیم احمقانه ترامپ است که قلب همه مسلمانان و مسیحیان جهان را جریحه دار کرده است.

سناتور اردنی در این نشست با تاکید بر مواضع پادشاه اردن در استقلال فلسطین گفت: مقدسات اسلامی و مسیحی قابل مذاکره و چانه زنی نیست، قدس کلید تحقق ثبات در منطقه و اقلیم است، از این رو تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود به بیت المقدس را باید بررسی کنیم، زیرا روند صلح نامتزلزل و جنگ علیه تروریسم را دچار خدشه می کند و فرصت تنفس تازه به رژیم صهیونیستی می دهد./

پایان پیام

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷

قدس کلید تحقق ثبات در منطقه است/ لزوم مقابله با تصمیم آمریکا و انتقال سفارت آن به بیت المقدس سناتور اردن در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی، قدس را کلید تحقق ثبات در منطقه دانست. http://media.icana.ir/Image/2013/09/45497_Thum.jpg£پرچم اردن£پرچم اردن قدس,کلید,تحقق,ثبات,در,منطقه,است/,لزوم,مقابله,با,تصمیم,آمریکا,و,انتقال,سفارت,آن,به,بیت,المقدس Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi