دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح نائب الزیاره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد در مراسم اربعین

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نائب الزیاره ۱۸۸۰ شهید استان در مراسم اربعین امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان با اشاره به ضرورت حفظ نام وسیره شهدا گفت: این حرکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36556
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

اجرای طرح نائب الزیاره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد در مراسم اربعین

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نائب الزیاره ۱۸۸۰ شهید استان در مراسم اربعین امسال خبر داد.

اجرای طرح نائب الزیاره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد در مراسم اربعین 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان با اشاره به ضرورت حفظ نام وسیره شهدا گفت: این حرکت عظیم و زیارت خالصانه به برکت خون شهدا و برای حفظ سیره و هدف شهدا می باشد.

وی افزود: این طرح برای اولین بار به صورت گسترده در سطح استان اجرا می‌شود و هر زائر نائب الزیاره به نام یکی از شهدای استان در این مسیر با همراه داشتن زندگینامه و سیره شهید با خیل عظیم کاروان استان عازم سرزمین کربلای حسینی می‌شود.

حجت‌الاسلام برازش تاکید کرد:تصاویر هر شهید به همراه کارت نائب الزیاره و زندگینامه در اختیار گروه های زائرین درشهرستان ها قرار می گیرد و در شهر یاسوج روز جمعه ۱۴ آبان در تجمع بزرگ زائرین تحویل آنها می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به راه اندازی موکب اشاره کرد و افزود: در مسیر زائران در ایران و عراق تعداد ۴ موکب جهت تسهیل حرکت زائرین راه اندازی می‌شود که کار خدمت رسانی، تبلیغ و آموزش نیز در این موکب ها توسط خادمین و روحانیون مستقر انجام می‌شود.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi