چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کنونی بسیار ضروری است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که دشمنان این مرزوبوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36550
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که دشمنان این مرزوبوم از آن استفاده می‌کنند و برای تشدید این آسیب‌ها تمام امکانات خود را در اختیار می‌گذارند لذا مسئولان و متولیان باید هوشیار باشند و راه‌های پیشگیری از این نقشه‌های شیطانی را به‌خوبی انجام دهند تا نگذارند نوجوانان و جوانان کشورمان اسیر برنامه‌های شوم دشمنان شوند.

وی افزود: با توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، مسابقات متنوع در مدارس، دانشگاه‌ها، فضای پارک‌ها و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مستمر آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار، تنوع برنامه‌های تلویزیونی راه‌های نفوذ بیگانگان در دل مخاطبان را ببندند و فرزندان این سرزمین را درمسیر قرآن و آموزه‌های دینی هدایت کنند و در زمینه‌های مختلف از متخصصان و نخبگان مربوطه استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد درادامه با تأکید بر لزوم ترویج بیشتر آموزه‌های دینی اظهار داشت: ما باید در شرایط حساس کنونی با ترویج آموزه‌های دینی در بین مردم به‌خصوص قشر جوان، آن‌ها را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کنیم و این امر درهمت بلند همه اقشار مختلف جامعه را می‌طلبد، در صورت اجرای دقیق دستورات دینی شاهد ناهنجاری‌ها و معضلات موجود نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام برازش تأکید کرد: با تشدید و تکرار مجازات به‌صورت کلی و دقیق موفق نخواهیم شد، لذا باید در این زمینه با رفتارهای کارشناسی شده و مطالعه به‌روز، استفاده از مطالعات و تحقیقات جامعه شناسان و روان شناسان درصدد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با انحرافات موجود در استان باشیم و راه‌های کاربردی مؤثر را در پیش گیریم به‌گونه‌ای که در درازمدت نتایج بهتری بگیریم.

رونمایی از میثاق اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها با حضور جمعی از اصحاب رسانه
دنبال کنید

وی در پایان با اشاره به لزوم آگاهی خانواده‌ها از فرزندان و رفتارهای آنان تصریح کرد: با افزایش آگاهی خانواده‌ها و آموزش مهارت‌های لازم به فرزندان، فرهنگ‌سازی و درونی کردن ارزش‌ها می‌توان به نحو چشمگیری این انحرافات و نابهنجاری‌ها را کاهش داد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi