چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش محوری دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، نقش سازمان تامین اجتماعی در به نتیجه رسیدن طرح تحول نظام سلامت را یک نقش محوری قلمداد کرد و بیان داشت: اگر دولت قصد توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان را دارد، به طور حتم سازمان تامین اجتماعی بهترین گزینه برای ارایه عملکرد است. به گزارش کرونا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31522
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

کرونا :

سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش محوری دارد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، نقش سازمان تامین اجتماعی در به نتیجه رسیدن طرح تحول نظام سلامت را یک نقش محوری قلمداد کرد و بیان داشت: اگر دولت قصد توسعه خدمات در حوزه بهداشت و درمان را دارد، به طور حتم سازمان تامین اجتماعی بهترین گزینه برای ارایه عملکرد است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام احد آزادی خواه در دیدار مدیران کل ودرمان تامین اجتماعی همدان با تاکید براین مطلب که ملایر قطب جنوب استان است و حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش بهداشتی و درمانی خود قرار می دهد، اظهار داشت: از بخش درمان این سازمان انتظار داریم جذب نیروی تخصصی برای درمانگاه ملایررا پیگیری کنند.
وی وجود ۱۶۰ تخت فعال در بیمارستان تامین اجتماعی غرضی، تحت پوشش بودن بیش از ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان ملایر از تامین اجتماعی و میزان بالای رضایت مندی مردم از نحوه ارایه خدمات و تکریم ارباب رجوع را بیانگر این امر دانست که سهم قابل توجهی از درمان کشور در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین زمینه ارایه خدمات بیشتر تامین اجتماعی در سامن را نیز در سطح بالایی دانست و افزود: برنامه ششم توسعه کشور از حساسترین برنامه های توسعه ای کشور بود که مصوبات بسیار خوبی در بخش بیمه ها و شورای عالی بیمه و سایر موارد داشت.
وی ظرفیت و بستر ملایر را برای حضور شرکت سرمایه گذاری شستا بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر، بخش کشاورزی، صنایع غذایی، کشمش و سایر حوزه های این شهرستان ظرفیت های بسیار خوب برای ایجاد اشتغال است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت یک شعبه اقماری در ازندریان و شعبه کارگزاری در سامن بیان داشت: در حال حاضر حدود ۱۱۰ هزار نفر در ملایر بیمه شده اصلی و ۶ هزار نفر مستمری بگیراین سازمان هستند.
محمد عسگری افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت کارفرمایانی که به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارند، سه ماه فرصت دارند تا از بخشودگی جرایم استفاده کنند و از هم اکنون برای بهره مندی از این فرصت طلایی، می توانند درخواست خود را به این سازمان ارایه دهند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز در این دیدار احداث کلینیک و درمانگاه در مناطق محروم را از جمله اهداف مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: برای اجرای هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر ۱۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص دادیم که هم اکنون بخش اطفال آن با طراحی بسیار مطلوب آماده افتتاح است، تجهیزات پزشکی بیمارستان به روز و رادیولوژیست فعال نیز در بیمارستان مستقر است.
دکتر علیرضا صفری بیان داشت: سی تی اسکن بیمارستان دکتر غرضی ملایر بزودی راه اندازی و انبار دارویی آن نیز سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و به دنبال احداث سالن ورزشی چند منظوره، نمازخانه و مسجد با برای این بیمارستان هستیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین از روند اجرای طرح های عمرانی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر بازدید کرد و از نزدیک در جریان نیازها و مطالبات این مجموعه قرار گرفت.
گفتنی است، انبار دارویی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر با یک هزار مترمربع زیربنا و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، بازسازی و نوسازی بخش اطفال با ۶۰۰ مترمربع زیربنا و پنج میلیارد ریال اعتبار و آشپزخانه و لابی بیمارستان با ۴۰۰ مترمربع از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر اشرف بروجردی به عنوان رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
دنبال کنید

سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول نظام سلامت نقش محوری دارد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi