پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

فعالیت های اقتصادی تأمین اجتماعی در راستای نفع جمعی و ارتقاء خدمات این سازمان است

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در راستای نفع جمعی و ارتقاء خدمات این سازمان به جامعه تحت پوشش است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31414
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

کرونا :

فعالیت های اقتصادی تأمین اجتماعی در راستای نفع جمعی و ارتقاء خدمات این سازمان است
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در راستای نفع جمعی و ارتقاء خدمات این سازمان به جامعه تحت پوشش است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش افزود: شفافیت فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک اصل و راهبرد مدیریتی مورد توجه قرار دارد و بر همین اساس ۷۰ درصد سرمایه گذاری سازمان در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین ۳۰ درصد سایر سرمایه گذاری ها در بورس عرضه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: سازمان تأمین اجتماعی با توجه به دایره شمولی که دارد در آرامش جامعه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه با وجود قانون تأمین اجتماعی اقشار کم درآمد آرامش دارند، افزود: امکان همکاری آستان قدس رضوی و سازمان تأمین اجتماعی در حوزه های فرهنگی، اعزام زائران و فعالیت های اقتصادی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فعالیت فرهنگی را از اولویت های همکاری آستان قدس رضوی و سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری بر مسائل فرهنگی تأکید فرموده اند و با توجه به جمعیت گسترده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در این بخش می توان کار زیادی انجام داد.

وی بر لزوم همکاری حوزه های فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی و آستان قدس رضوی تأکید کرد و گفت: در مورد زیارت باید با همکاری کامل هزینه زیارت را کاهش دهیم چرا که زیارت یکی از مصون سازترین راهها برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است و می تواند جامعه را از آسیبهای مختلف مصون کند.

گروسی: زمان دسترسی به ۲ مکان مورد نظر آژانس در ایران را افشا نمی‌کنیم
دنبال کنید

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اصل گردش مالی در آستان بر نذورات و وقف است، افزود: کار اقتصادی باید برای کمک به محرومان باشد و در این حوزه هم با سازمان تأمین اجتماعی می توانیم تعامل داشته باشیم.

دکتر رضا راعی، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این دیدار گفت: برنامه ریزی از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی است و در این راستا برنامه راهبردی ۵ ساله این سازمان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه تنوع فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی زیاد است، افزود: امکان مشارکت و سرمایه گذاری مشترک با آستان قدس رضوی برای این سازمان وجود دارد.

فعالیت های اقتصادی تأمین اجتماعی در راستای نفع جمعی و ارتقاء خدمات این سازمان است

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi