چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

شهید امیرعبداللهیان نقش پررنگی در حوزه فلسطین ایفا کرد/ شهید رئیسی بهشتی عصر جدید است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین گفت: شهید امیرعبداللهیان نقش پررنگ و مهمی در حوزه فلسطین ایفا کرد لذا فقدان و نبود وی، خلاء بزرگی برای جهان اسلام خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110775
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۸

کرونا :

شهید امیرعبداللهیان نقش پررنگی در حوزه فلسطین ایفا کرد/ شهید رئیسی بهشتی عصر جدید است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، مراسم بزرگداشت شهید دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سابق دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه (۸ خردادماه) در سالن همایش‌های فردوسی برگزار شد.

سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در این مراسم با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان مردی غیرقابل تکرار شدن است، گفت: بدون شک خلاء شهیدان خدمت را فقط خداوند متعال می تواند برای ملت آزاده ایران پر کند.

وی در ادامه، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی، سید مظلومان این حادثه را می توان بهشتی عصر جدید و گام دوم انقلاب اسلامی نامید.

ابطحی با اشاره به اینکه شهید امیرعبداللهیان نقش پررنگ و مهمی را در حوزه فلسطین ایفا کرد، افزود: وی از همه داشته هایش برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده کرد و هیچگاه نظریات خود را بر نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ترجیح نداد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در خصوص اخلاق شهید امیرعبداللهیان، تصریح کرد: در این میان حسن خلق شهید امیرعبداللهیان مثال زدنی بود؛ به عنوان مثال اگر بیش از هفتاد کشور در پی این حادثه پیام تسلیت دادند و مقامات و وزراء خارجه دیگر کشورها به ایران آمدند و در سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی نیز مراسم یادبود برگزار شد، بخش مهمی از آن برای جایگاه عظیم ایران در سیاست خارجی است اما هر فردی شهید امیرعبداللهیان را میدید، جذب حسن خلق وی میشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر وی بطری آب وزیر خارجه سوریه را برایش باز می کند، نشان دهنده نوع تربیت احسن وی است؛ چراکه شهید امیرعبداللهیان با همه افراد در هر جایگاهی یکسان برخورد می کرد و هیچگاه در رفتارش تناقض نداشت./

صهیونیست‌ها نمی‌توانند «روز نکبت» دیگری را برای فلسطینیان رقم بزنند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi