چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

نیاز به تصویب قوانین جدید در حوزه محیط زیست نداریم/ باید یک قانون جامع داشته باشیم

منتخب مردم بروجن در مجلس دوازدهم با بیان اینکه در حوزه محیط زیست نیاز به تصویب قوانین جدید نداریم تاکید کرد که باید در این حوزه یک قانون جامع داشته باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110786
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۹

کرونا :

نیاز به تصویب قوانین جدید در حوزه محیط زیست نداریم/ باید یک قانون جامع داشته باشیم

غلامرضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با بیان اینکه توجه به مسائل محیط زیستی باید در کانون توجه و اولویت مجلس دوازدهم، باشد، گفت: دیدگاه نمایندگان باید به حوزه محیط زیست ملی باشد و به عنوان سرمایه به آن نگاه کرد.

وی با یادآوری اینکه در حوزه محیط زیست نیاز به تصویب قوانین جدید نداریم، افزود: در کشور حدود ۱۳ هزار قانون داریم که برخی از آنها بیش از ۲۰۰ تا ۱۰۰ حکم دارند بنابراین در تمامی حوزه ها از جمله محیط زیست به اندازه کافی قانون داریم و تنقیح قوانین باید در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم بروجن در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه در حوزه محیط زیست نیاز به تصویب قانون جامع داریم، ادامه داد: باید برای این مهم برنامه ریزی شود تا نیاز به تصویب قوانین جدید نباشد البته مشکلات مدیریتی و سوء مدیریت ها هم باید رفع شود.

میرزایی بهبود وضعیت محیط زیست کشور را نیازمند عزم جدی مسئولان در سطح ملی دانست و گفت: باید اولویت ها در وهله اول تبیین شود و سپس برنامه ریزی و هدف گذاری لازم مدنظر قرار گیرد؛ یکی از ظرفیت های مهم کشور گردشگری است و اگر مسائل زیست محیطی رعایت شود فرصت های زیادی را به دست خواهیم آورد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi