جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر منصور اعتصامی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

ز نیرو بود مرد را راستی    ز سستی کژی آید و کاستی لرستان زیبا و دوست‌داشتنی با مردمی صادق و مهمان‌نواز میزبان سومین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان بود. مدیریت درمان استان به همراه تیم مدیریتی و کارشناسی ارزشمند با چهار روز تلاش شبانه‌روزی در کنار اداره‌کل خدمات عمومی و رفاه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

کرونا :

دکتر منصور اعتصامی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

ز نیرو بود مرد را راستی    ز سستی کژی آید و کاستی

لرستان زیبا و دوست‌داشتنی با مردمی صادق و مهمان‌نواز میزبان سومین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان بود. مدیریت درمان استان به همراه تیم مدیریتی و کارشناسی ارزشمند با چهار روز تلاش شبانه‌روزی در کنار اداره‌کل خدمات عمومی و رفاه و اداره‌کل امور فرهنگی – اجتماعی بازنشستگان به شایستگی از عهده انجام این مهم برآمدند. نتیجه حاصل علاوه بر حضور ارزشمند عزیزان درمسابقات که نماد نشاط و سلامت بازنشستگان بود، ایجاد و تولید سرمایه اجتماعی در بخشی از شرکای اجتماعی سازمان تلقی می‌شود. این که بازنشسته احساس نمی‌کند فراموش شده است و همواره در طول مدیریت فعلی مورد توجه بوده و در امور اساسی با آنان مشورت شده است. در عین حال که نشاط فرهنگی و برخی امکانات رفاهی تا دوره‌های قبلی مدیریت تنها متمرکز بر کارکنان و مدیران سازمان بود، امروز شامل حال عزیرانی نیز می‌شود که معمولاً خود را فراموش شده تلقی می‌کردند.
در آخرین شب برگزاری المپیاد قرار بود که در جلسه اختتامیه این المپیاد حضور به هم رسانم که به دلیل تأخیر در پرواز از محل مأموریت به تهران درعمل بی‌توفیق در حضور، در جلسه بودم، لکن مدیر محترم درمان استان لرستان با چنان اطمینانی در کنترل، نظارت و ارائه خدمت در طول مسابقه سخن به میان می‌آوردند که حاکی از کمال علاقه و دلسوزی در انجام خدمات بود.
به نظر می‌رسد چنین پیوندی بین مدیران و کارکنان سازمان و گروهی از بازنشستگان تحت پوشش مثال زدنی باشد. چنین پیوند مستحکم این قشر عظیم سه میلیون نفری را در فضایی از امید و نشاط به زندگی قرار می‌دهد که تاکنون در سازمان بی‌سابقه بوده است.
در کنار این فعالیت بزرگ، موضوع ورزش همگانی نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد. حرکتی مثل راه‌پیمایی روز خانواده که تأثیری عمیق بر روح و جان بازنشستگان داشت. بی‌شک این حرکت‌ها خود موجب ایجاد روحیه در بین دو طرف خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده خواهد شد. فقط کافی است روح اخلاص و صداقت در میان باشد.
به هرحال سه روز تلاش همگان را در برگزاری سومین المپیاد ورزشی بازنشستگان در استان لرستان و شهر زیبای خرم‌آباد ارج نهاده و با تشکر مجدد از همه همکاران  اصل راهبردی سازمان را تأکید می‌کنیم؛ آن هم موضوع بسیار مهم سه‌جانبه‌گرایی است که منجر به حرکت بزرگ ملی در جلب نظر شرکای اجتماعی شده و به طور غیرمستقیم صیانت از اموال سازمان را که ملک مشاع حاکمیت و مردم است، رقم خواهد زد. این دستاورد حاصل نگاه سه جانبه‌گرایانه مدیرعامل محترم است که سنت‌های حسنه‌ای را در این حوزه بنا نهاد. باشد که همکاران معاونت فرهنگی – اجتماعی قدر این تولید عظیم سرمایه اجتماعی را دانسته و در حفظ و استحکام آن بکوشند.

شمخانی: سیاست‌های قطعی نظام در میدان و دیپلماسی حاصل گفت‌وگوهای اقناعی و پنهان از نگاه نامحرمان بوده و هست
دنبال کنید

دکتر منصور اعتصامی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi