شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه هدایت خواه در مورد سخنان رهبری در مورد شرکت دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اینده

 هدایت خواه در گفتگو با صالح الماسی خبرنگار کرونا گفت: در وحله اول آقای احمدی نژاد به طور رسمی قصد شرکت در انتخابات را نکرده بود . و کسی نگفته که دکتر احمدی نژاد قصد شرکت در انتخابات را کرده است آقای احمدی نژاد مثل هر کس دیگری میتواند در انتخابات کاندید شود . و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28174
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۴:۱۷

کرونا :

دیدگاه هدایت خواه در مورد سخنان رهبری در مورد شرکت دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اینده
 هدایت خواه در گفتگو با صالح الماسی خبرنگار کرونا گفت: در وحله اول آقای احمدی نژاد به طور رسمی قصد شرکت در انتخابات را نکرده بود . و کسی نگفته که دکتر احمدی نژاد قصد شرکت در انتخابات را کرده است آقای احمدی نژاد مثل هر کس دیگری میتواند در انتخابات کاندید شود . و مقام معظم رهبری از دیدگاه خود صلاح جامعه را چنین دید که جناب آقای احمدی نژاد در این زمان وارد صحنه انتخابات نشود .
مقام معظم رهبری کلیات کشور را میبیند و به صلاح جامعه این صحبت را کرده و آقای احمدی نژاد به این سخنان لبیک گفته و در انتخابات شرکت نمیکنند .
وی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز تصمیم واحدی نگرفته ام وقتی که تصمیم گرفتم به طور رسمی اعلام میکنم .
3fbd9a7d-a461-4b56-a9b1-c762c51da369
اربعین حسینی ، آسیب در خانواده ،عفاف و حجاب و گفتمان انقلابی در راس برنامه های جبهه فرهنگی استان هستند .
هدایت خواه در جمع فعالان فرهنگی شهرستان با اشاره به صف آرایی حق و باطل در جامعه امروزی چنین گفت:  که تمام کفار و دشمنان صهیونیستی در برابر حق ایستاده اند . که مقام معظم رهبری در چند سال پیش عنوان ناتوی فرهنگی را به کار بردند که ناتو همان دشمنانی است که به طور سازماندهی بین المللی در برابر حق ایستاده اند که مقام معظم رهبری تعبیر جبهه فرهنگی را به کار برده اند . که سازماندهی بین المللی در برابر کفر درست بشود . تمامی جامعه کفر در برابر جامعه انقلابی جبهه ای تشکیل داده اند که این جبهه به گفته مقام معظم رهبری سه رکن دارد .
رکن اول : نظام سرمایه داری غرب است با تمام یال و کوپالی که دارد .
رکن دوم صهیونیسم جهانی با تمام پیچیدگی هایی که دارد .
رکن سوم هم ارتجاع در منطقه .
حالا این سوال پیش می آید که ما کجای این جبهه هستیم؟ ما در برابر این جبهه بین المللی جبهه ای تشکیل داده ایم ؟
امروز از افراد و حتی مجموعع ها کاری بر نمی آید باید از طریق تشکیل جبهه این کار انجام شود . ما اگر در این جبهه نباشیم در کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در صف امام حسین نیستیم . باید جبهه ای تشکیل بدهیم به وسعت جهان اسلام و از خودمان باید شروع کنیم و بعد از شهرمان و بعد استانمان تا بعد برسیم به کشور و منطقه و جهان . مقام معظم رهبری باید ذکر کردند .
ولی متاسفانه ما که دم از ولایت میزنیم انجام وظیفه نکرده ایم . دشمن خیلی جاها اومده و تسخیر کرده و نابود کرده ما وظیفه جبهه سازی داریم . ما اگه بخواهیم خودمان را در صف عاشورا قرار بدهیم باید جبهه تشکیل بدهیم . برای جبهه سازی باید چند کار انجام بشود .
اول اینکه باید همدیگر را بشناسیم مثلا در شهرستان گچساران چه کسانی دارند کار فرهنگی انجام میدهند ؟
نظر رهبر جبهه مردمی است . ما تو جبهه جنگ تیرانداز میخواستیم،تک تیرانداز میخواستیم ، دیده بان میخواستیم . امدادگر میخواستیم همین ها را هم در جبهه فرهنگی نیاز داریم . مثل هیئت داری ، کسانی که کار هنری انجام میدهند ، کسانی که کار مطبوعاتی انجام میدهند . کسانی که در مرحله اول شناسایی میشوند از طریق آقای رمضانی به ستاد استانی انتقال داده میشوند که در سامانه شهید باقری ثبت بشوند .
کار دوم برای جبهه سازی اینه که کسانی که شناسایی میشوند با هم ارتباط برقرار کنند . به تعبیر امام خمینی باید با هم چایی بخورند . باید سازماندهی بشوند .
کار سوم توانمند سازی بشوند تا بتوانند قابلیت های بیشتری پیدا کنند .
چهارم انجام عملیات مشترک است . همه کسانی که کار قرآنی ، هنری میکنند باید مشترک در یک هیئت کار فرهنگی را انجام دهند . بر اساس اولویت ها کار انجام شود . این اولویت ها در سطح ملی و استانی چنین برنامه هایی ترتیب داده شده است .
۱ – اربعین از جمله برنامه هایی است که بین المللی است که از دیدگاه مقام معظم رهبری اربعین باید باشکوه برگزار شود . اربعین یک ظرفیت عظیم و یک تجمع گاه و راهپیمایی بزرگ است برای اینکه شیعه بتواند فرهنگ خود را عرضه کند .
8b4208db-2206-44ad-92c2-d26e42f95a19
ما در اربعین باید چند کار را انجام دهیم .
اول فرهنگ سازی است چه اعزام های متمرکز و چه پراکنده باید زائران را قبل از اعزام توجیه کنیم باید همراه کاروان روحانی باشد . در ایام اربعین باید کاری کنیم که ارتباط هیئت ها و زائران ایرانی و عراقی با هم نزدیک باشد . و این ارتباط نه تنها در اربعین بلکه در طول سال باید باشد .
در بحث پذیرایی از زائران خارجی که از ایران میگذرند قرار شد که یک جایگاه در گچساران و جایگاه بعدی در خیرآباد و یا نزدیک بهبهان زده شود .
که پذیرایی زائران امام حسین در اربعین را به عهده بگیرند . یک موکب در کربلا و یک موکب درنجف کار پذیرایی از زائران را هم در رفت مو هم برگشت انجام دهند .
در بحث آسیب های خانواده دشمن کارهایی انجام داده که صدمه زدن به کانون گرم خانواده بوده است .
کار دوم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این است که اگر کسی در این حیطه ایده و برنامه هایی دارد به ما ا رائه دهد تا در حد ممکن با آن همکاری لازم را انجام دهیم .
در بحث عفاف و حجاب که برنامه سوم ما هست همان طور مثل برنامه دوم عمل میکنیم .
در بحث گفتمان انقلاب اسلامی در طول سال از کسانی که در این راستا میخواهند فعالیتی داشته باشند استقبال میکنیم و از سخنرانان خوب کشوری دعوت میکنیم .
گزارشگر : صالح الماسی

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایبان پنجشنبه , 15 مهر 1395 - 11:12

خیلی خوب بود

ناشناس چهارشنبه , 6 بهمن 1395 - 23:42

خدا آقای هدایت خواه رو حفظ کنه

سید چهارشنبه , 6 بهمن 1395 - 23:50

سلام بر همگی. خدا آقای هدایت خواه رو حفظ کنه و ما رو هم مثل ایشون ولایت مدار با بصیرت قرار بده.

logo-samandehi