جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید بیش از یک میلیون مسافر از کهگیلویه و بویراحمد

؛     مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید یک میلیون  ۱۱هزار۵۰۰ نفر مسافر و گردشگر طی تعطیلات عید فطر در این استان خبر داد.   به گزارش از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25664
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

کرونا :

بازدید بیش از یک میلیون مسافر از کهگیلویه و بویراحمد

؛

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید یک میلیون  ۱۱هزار۵۰۰ نفر مسافر و گردشگر طی تعطیلات عید فطر در این استان خبر داد.

 

به گزارش از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر مهم‌ترین مقصد گردشگری استان‌های همسایه و سایر استان‌ها و به خصوص مسافران و گردشگران مناطق جنوبی بوده است، اظهار کرد: به دلیل نزدیکی این استان به استان‌های همسایه و جنوبی و همچنین کوتاه بودن مسیر و ارزان بودن هزینه مسافرت به استان ما به دلیل کوتاهی مسیر، شاهد چنین حضوری بوده‌ایم.

IMG_4392

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تابستان تعداد زیادی مسافر و گردشگر همواره به این استان سفر می‌کنند که تعداد این مسافران و گردشگران در برخی ایام مانند تعطیلات عید سعید فطر در سال‌های اخیر بسیار زیاد و پرشمار بوده است.

 

این مسؤول گریزی به آمار تعداد مسافران و گردشگران  تعطیلات عید سعید فطر امسال در استان زد و گفت: بیشترین مسافران و گردشگران به شهرستان‌های بویراحمد و دنا به دلیل آب و هوای مطبوع سفر کردند.

 

وی افزود: در تعطیلات سه روزه عید سعید فطر در استان ما تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۸۰ نفر مسافر در کهگیلویه و بویراحمد اقامت کردند.

 

باقری در ادامه با بیان آمار مسافران و گردشگران عید فطر در استان تصریح کرد: تعداد بازدیدها از اماکن مختلف تفریحی و سیاحتی یک میلیون و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

سه هزار مدیر اشرافی در سال معادل یارانه ۶۵ میلیون نفر حقوق می‌گیرند
دنبال کنید

 

این مسؤول اظهار کرد: تعداد وسایل نقلیه که در این مدت وارد استان شدند به میزان ۳۹۰ هزار و ۶۵۸ دستگاه خودرو بود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز برخی از زیرساخت‌ها برای پذیرایی از این تعداد مهمان آماده نیست، افزود: باید با در نظر گرفتن اعتبارات بیشتر برای بخش گردشگری زیرساخت‌های لازم را برای چنین روزهایی فراهم کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi