شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۳ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

[ad_1] به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/     معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها و طرح ها، گفت: مجموع اعتبار آنها 268 میلیارد و 800 میلیون ریال است.   مهندس مجید محنایی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22026
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۷

کرونا :

۳۳ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی باشت افتتاح و کلنگ زنی شد

[ad_1]

به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/

 

 

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها و طرح ها، گفت: مجموع اعتبار آنها 268 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

 

مهندس مجید محنایی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: 31 طرح از این تعداد طرح و پروژه تولیدی، اشتغالزائی، اقتصادی، عمرانی، زیربنائی، کشاورزی و خدماتی افتتاحی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ابراز داشت: از مجموع پروژه ها دو مورد عملیات اجرائی آنها آغاز می شود.

 

وی اظهار داشـت: در مجموع 26 پروژه عمرانی و هفت طرح اقتصادی است و در بخش های کشاورزی، راه های ارتباطی، ورزش، توسعه شهری و طرح های هادی زوستائی است.

 

معاون امور اقتصادی استانداری، طرح های کلنگ زنی باشت را پایانه مسافربری و یک پروژه گردشگری نام برد و تصریح کرد: 12 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

 

محنائی گفت: از مجموع طرح ها و پروژه های شهرستان باشت، هشت پروژه به نمایندگی از همه پروژه ها مراسم افتتاح  و کلنگ زنی آنها انجام شد.

 

به گفته وی، هفت پروژه در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار 24میلیارد ریال شامل روکش آسفالت روستاهای کوهمره خامی، نارگ موسی، تنگ همگون، شاه زینعلی، گروس، سرابیز و محور پشت کوه، افتتاح و به بهره برداری رسیدند.  

 

وی با بیان اینکه، شهرستان باشت به عنوان قطب کشاوری در استان مطرح است، تصریح کرد: در این شهرستان هشت پروژه با اعتباری بالغ بر 99میلیارد ریال شامل، گاوداری پروار بندی 190راسی ، مرغ داری 20هزار راسی افتتاح و کلنگ زنی خانه ترویج از جمله به نمایندگی از دیگر طرح های بخش کشاورزی بود.

بازی آقای مدیرکل با معدن فسفات چرام/ روز از نو روزی از نو
دنبال کنید

 

محنای با اشاره به اینکه، در بخش ورزش و جوانان دو پروژه و در حوزه شهری کلنگ زنی پایانه مسافربری انجام گرفت و افتتاح پارک محله ای را هم داشتیم، پروژه های بنیاد مسکن روستائی با اعتبار 18 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های به بهره برداری رسیده این شهرستان بیان کرد.

 

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi