شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۲ پروژه برق رسانی با حضور دکتر خادمی افتتاح شد

[ad_1] به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/     دکترسیدموسی خادمی در آیین افتتاح  طرح روشنائی روستای موردراز به نمایندگی از این تعداد پروژه، گفت: برای افتتاح و بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه مبلغ 25 میلیارد ریال هزینه شده است.   استاندار با تبریک ایام الله ده فجر انقلاب اسلامی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21887
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۵۷

کرونا :

۳۲ پروژه برق رسانی با حضور دکتر خادمی افتتاح شد

[ad_1]

به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/

 

 

دکترسیدموسی خادمی در آیین افتتاح  طرح روشنائی روستای موردراز به نمایندگی از این تعداد پروژه، گفت: برای افتتاح و بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه مبلغ 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

استاندار با تبریک ایام الله ده فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در جمع مردم این روستا، افزود: 332 طرح عمرانی کوچک و بزرگ این استان در دهه فجر امسال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

خادمی با تبریک آغاز سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: از این تعداد طرح 296 پروژه افتتاحی و 36 مورد دیگر عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

 

وی، اعتبار این طرح ها را دو هزار و 590 میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار کرد: از این میزان اعتبار 150میلیارد ریال مربوط به پروژه های افتتاحی است.

 

استاندار، همچنین از کلنگ زنی و افتتاح 64 طرح اقتصادی استان در دهه فجر امسال اشاره کرد و ابراز داشت: از این تعداد پروژه 61 مورد بهره برداری و سه پروژه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای طرح های افتتاحی اقتصادی دهه فجر امسال این استان را بیش از دوهزار میلیارد ریال برآورد کرد.

 

خادمی ادامه داد: طرح فولاد سقاوه مهمترین طرح اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است، که کلنگ زنی می شود و اعتبار آن حدود شش هزار میلیارد ریال است.

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در حوزه نفت و انرژی کشور آغاز شده است
دنبال کنید

 

استاندار، میزان اشتغالزایی پروژه های عمرانی دهه فجر استان را 709 نفر ذکر کرد و افزود: طرح های اقتصادی این استان 482 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: در حوزه زیرساخت ها از جمله توسعه راه ها و ساخت بزرگراه ها، طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج پروژه های مهمی در حال انجام است.

 

استاندار تصریح کرد: بسیاری از طرح های تامین آب کشاورزی مانند طرح سه هزار و 500 هکتاری امامزاده جعفر پس از سال ها غیر فعال بودن اجرایی و برخی پروژه ها مانند چاه تلخ، آبلش، شمس آباد و چرام با تدبیر دولت به بهره برداری رسید و یا در حال اجراست.

 

استاندار گفت: در حوزه زیرساخت های ورزشی تاکنون 450 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت به استان اختصاص یافته است.

 

خادمی بیان کرد: تامین قیر رایگان برای بهسازی معابر 200 روستا با 700 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزنده دولت برای توسعه روستاهاست.

 

وی به نسبت 10درصدی طرح های گلنگ زنی به طرح های افتتاحی دردولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: تلاش دولت برای اجرای طرح های نیمه تمام و پرهیز از کلنگ زنی طرح های بدون اعتبار است.

 

ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi