جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایتی از کمیسیون امنیت در مورد کمیسیون برجام به هیات رییسه مجلس نرسیده است

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت در خصوص زمان تشکیل کمیسیون ویژه بررسی توافق هسته ای در مجلس گفت: دقیقا هنوز زمانی برای انتخابات کمیسیون برجام مشخص نشده است . نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:  متقاضیان در صحن کاندیدا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16406
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷


شکایتی از کمیسیون امنیت در مورد کمیسیون برجام به هیات رییسه مجلس نرسیده است 3

سید شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت در خصوص زمان تشکیل کمیسیون ویژه بررسی توافق هسته ای در مجلس گفت: دقیقا هنوز زمانی برای انتخابات کمیسیون برجام مشخص نشده است .

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:  متقاضیان در صحن کاندیدا می شوند و نمایندگان ترکیب را تعیین می کنند و با توجه به این که شرایط این کمیسیون بسیار خاص است ، انتظار می رود مباحثی همانند تخصص، تجربه کاری و تحصیلات مرتبط و اطلاعات کافی و تخصصی در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

حسینی هم چنین تصریح کرد: در فضایی برای تشکیل این کمیسیون قرار داریم که به دنبال مهیا کردن شرایط اولیه برای تشکیل این کمیسیون هستیم که می خواهیم توافق بین دو فراکسیون اصلی مجلس را داشته باشیم .

وی با اشاره به تلاش دو فراکسیون برای توافق در خصوص ترکیب کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: در حال حاضر تلاش می شود تا توافقی بین فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس برای ترکیب این کمیسیون از نظر وزن هر یک از فراکسیون ها صورت گیرد.

حسینی در مورد میزان استقبال و اقبال برای عضویت در این کمیسیون تصریح کرد: محدودیتی برای نمایندگان جهت عضویت در این کمیسیون وجود ندارد و هر کدام از نمایندگان که تمایل داشته باشند، می‌توانند برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی”برجام” کاندیدا شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تأکید کرد: براساس آئین‌نامه‌ داخلی مجلس، ۱۵ تن از نمایندگان مجلس که بتوانند در صحن علنی خانه ملت بیشترین رأی را از سوی نمایندگان مجلس کسب کنند، عضو کمیسیون ویژه بررسی”برجام” خواهند بود. حسینی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون ویژه بررسی “برنامه جامع اقدام مشترک” در اولین جلسه این کمیسیون مشخص می‌شوند./

مهاباد به آرامش نیاز دارد
دنبال کنید

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi