شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد

لاریجانی در بدو ورود به کرمانشاه: روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد، گفت: در حال حاضر و در شرایط فعلی باید به بسترهای لازم برای ایجاد پیشرفت در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷


لاریجانی در بدو ورود به کرمانشاه:


روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد، گفت: در حال حاضر و در شرایط فعلی باید به بسترهای لازم برای ایجاد پیشرفت در این استان توجه کرد.


روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد 3

 دکتر علی لاریجانی امروز (چهارشنبه ۲۶ فروردین) در بدو ورود به  استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: توفیق مجدد پیدا کردیم که در کنگره شهدای استان کرمانشاه شرکت کنیم و به مقام شهدا عرض ادب داشته باشیم.


رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین قرار است در این سفر در جلسه‌ای با نخبگان نظرات آنها درخصوص مسائل توسعه‌ای را جویا شویم، زیرا در آستانه تدوین برنامه ششم نیز قرار داریم.


وی تصریح کرد: روش‌های توسعه‌ای در استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد، زیرا استان کرمانشاه یکی از استان‌ها مرزی کشور است و سابقه مقاومت دارد و در شرایط فعلی تمام بسترهای لازم برای پیشرفت‌ها فراهم است.


دکتر لاریجانی همچنین در پاسخ به این سوال که تحولات منطقه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: این تحولات بسیار سریع است و در برخی جهات ایجاد امنیت پسرفت‌هایی داشته‌ایم اما در کل بیداری در بعضی تحولات وجود دارد که متاسفانه برخی کشورها توجهی به آن ندارند و دچار پیچش‌هایی می‌شوند که این پیچش‌ها ابعاد گوناگون داشته و نیاز به بررسی بیشتری دارد./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi