چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رفتارهای گروهی و حزبی نباید مانع توجه مجلس به اولویت‌های ملی شود

نماینده مردم در مجلس دوازدهم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در پارلمان همیشه باید سخن از حقوق مردم و منافع ملت در میان باشد، گفت: رفتارهای گروهی و حزبی نباید مانع توجه مجلس به اولویت‌های ملی و مسائل کلان کشور در سیاست‌گذاری‌ها باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111227
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

رفتارهای گروهی و حزبی نباید مانع توجه مجلس به اولویت‌های ملی شود
محمودی

سید مرتضی محمودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد اولویت‌های مجلس دوازدهم در حوزه سیاسی، گفت: حفظ انسجام سیاسی با وجود جریان‌های مختلف در مجلس از مهمترین ویژگی‌های مجلس مورد اقبال مردم محسوب می‌شود؛ باید از زیر سقف پارلمان صدای مطالبات عمومی جامعه بلند شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجلس همیشه باید سخن از حقوق مردم و منافع ملت در میان باشد، افزود: رفتارهای گروهی و حزبی نباید مانع توجه مجلس به اولویت‌های ملی و مسائل کلان کشور در سیاستگذاری‌ها باشد. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش و اخلاق در مجلس، اظهار داشت: مجلس عصاره فضایل ملت است و باید این فضایل در عمل، رفتار و گفتار نمایندگان به مردم منعکس شود، یکی دیگر از اولویت‌های مهم نمایندگان توجه به طرح‌ها و سیاستگذاری‌هایی است که رشد منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران را با اولویت توجه به ظرفیت همسایگان به دنبال خواهد داشت.

 محمودی با بیان اینکه ارتباط با تمام کشورهای جهان دارای یکسری مزایا است، گفت: تمرکز بر روی گسترش روابط با چند کشور خاص و بی توجهی به ظرفیت‌های سایر کشورهای جهان به ویژه همسایگان یک خطای فاحش در سیاستگذاری‌های کشور است.

 نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه در موضوع مذاکرات با کشورهای مختلف همواره باید تاکید بر حفظ عزت، احترام متقابل و منافع ملی باشد، یادآور شد: مردم ایران با وجود تحریم‌های همه جانبه هیچگاه حاضر به از بین رفتن عزت، اقتدار و انسجام ملی نبوده‌اند و این مسئله را باید نمایندگان مجلس در تصمیمات سیاسی خود در نظر بگیرند.

نوجوانان و جوانان میراث‌دار مکتب عاشورا باشند
دنبال کنید

محمودی در ادامه افزود: با توجه به انتخابات پیش روی و نتایج آن بی تردید آرایش سیاسی جدیدی در کشور شکل خواهد گرفت که این مسئله بر رفتارهای سیاسی مجلس دوازدهم هم تاثیر بسزایی خواهد داشت که این مهم  می‌تواند بخشی از اولویت‌های مجلس دوازدهم را تعیین کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi